Inge697

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn abonnement is ineens ruim € 2 per maand duurder geworden

Ik heb geen ander abonnement afgesloten maar zie ineens dat er mee wordt afgeschreven dan mijn abonnement kost(te). Hoe kan dit? Recentelijk ingegaan…. Had graag hierover geinformeerd geworden. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Inge697 . Welkom hier! 

Goed dat je contact opneemt. Over je betalingen en kosten bij ons moet natuurlijk geen onduidelijkheid heersen. 
Je zegt “recentelijk ingegaan".  Kan je ons vertellen wanneer precies? En zie je ook iets anders op je factuurspecificatie? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Inge697 
Dat is wel heel erg vreemd natuurlijk. Er zijn geen inflatiecorrectie op dit moment, dat is altijd in November (ergens). Wat het wel is kan alleen iemand van Vodafone je vertellen. Wacht op een medewerker en die kan voor je mee kijken wat er aan de hand is. 

Vul je gegeven in onder de instellingen van je profiel. Deze informatie kan je vinden, rechts boven in beeld en klik dan op instellingen. Zie voor meer info: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079

Alvast bedankt voor het invullen en succes, Vodafone helpt je verder ??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Inge697 . Welkom hier! 

Goed dat je contact opneemt. Over je betalingen en kosten bij ons moet natuurlijk geen onduidelijkheid heersen. 
Je zegt “recentelijk ingegaan".  Kan je ons vertellen wanneer precies? En zie je ook iets anders op je factuurspecificatie? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic