Beantwoord

opzegging abbo

  • 30 augustus 2020
  • 13 reacties
  • 271 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben in juni overgestapt naar een andere provider. Nu heb ik mijn eindafrekening gehad en krijg nog geld terug. Bij mijn rekeningen staat dat t uitbetaald is maar heb nog niks ontvangen terwijl dat altijd op de 24e gebeurd. Wil graag mijn teveel betaalde geld terug 

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 31 augustus 2020, 14:04

Gezien, ik heb de terugbetaling aangevraagd. Binnen 15 werkdagen staat het bedrag van €8,57 op je IBAN nummer.
Mijn excuses voor de foutieve informatie die eerder is medegedeeld door mijn collega's.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @CindyTeun 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk wel heel vervelend. Maar een rekening krijgen met de melding dat ze het hebben overgemaakt, is dan ook niet direct dat het overgemaakt is. Net zoals de rekening die je krijgt, staat er dat het 2 weken later pas van je rekening afgeschreven is. Daar kan een tijd tussen zitten!

Maar ben je er niet gerust op, je kan hier wachten op iemand van Vodafone die kan met je mee kijken. Echter, dan moet je wel bij je profielinstellingen alle gegevens hebben ingevuld, dan kunnen ze je gegevens opvragen in het systeem. Dit is een klanten helpen klanten Community, dus wij als klanten onder elkaar kunnen je niet helpen. 

Kan je niet wachten, dan zou je kunnen proberen de klantenservice te bellen, of een chat te starten, via de klanten pagina van Vodafone. Kijk maar even wat je doet, laat het wel even weten, want dan weten ze hier wat je hebt gedaan 😉😁

Reputatie 1

Hallo Energyboy,

Ik ben heel lang klant geweest van Vodafone en elke maand sms dat de rekening klaar staat, 4 dagen later is het afgeschreven, elke maand weer. Nu moet ik geld terug krijgen en gebeurd dit niet. Nu inmiddrls 12 dagen verder. Ik heb nergens gelezen dat het dan ineens langer kan duren. Ik ga morgen bellen als het er nog niet opstaat.  Slecht hoor.

Reputatie 7
Badge +22

Goed plan om morgen even te bellen. Ik kan je alleen nog deze pagina melden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml


Verder is het nog even afwachten. Ben reuze benieuwd wat Vodafone je heeft laten weten. 

Heb je inmiddels de terugbetaling aangevraagd @CindyTeun? Mocht dat niet zo zijn, vul even de gegevens in je profiel in en geef even een seintje. Dan vraag ik het voor je aan. 
 

Reputatie 1

Hallo @Steven VodafonenVodafone,

Ik heb net gebeld en de man zei dat het 6 tot 8 weken duurt va dat ik geen nr meer heb. Dat is dus komende woensdag al 7 weken geleden, terwijl hun een week geleden er al bijgezet hebben dat het betaald is op My Vodafone.Belachelijk dat je zo lang moet wachten. Dus ze hebben nog 1 week en 2 dagen.

 

Kun je mij eens een DM sturen met je mobiele nummer en IBANnummer? Wij kunnen dit namelijk handmatig aanvragen.

Reputatie 1

@Steven Vodafone gedaan!

Gezien, ik heb de terugbetaling aangevraagd. Binnen 15 werkdagen staat het bedrag van €8,57 op je IBAN nummer.
Mijn excuses voor de foutieve informatie die eerder is medegedeeld door mijn collega's.

Reputatie 1

Bedankt. Als het klopt wat die man aan de telefoon zegt dan zou het uiterlijk volgende week woensdag binnen moeten zijn. Ik hou het in de gaten

Ik hoor het graag van je. Ik heb het in ieder geval handmatig aangevraagd. Hierdoor zou het binnen 15 werkdagen terug gestort moeten zijn.

Reputatie 1

Alvast bedankt voor je hulp. Ik laat het weten als het gestort is.

Reputatie 1

Ik wil even doorgeven dat na 7 weken en 3 dagen het geld eindelijk teruggestort is.

Groet Cindy

Reputatie 7
Badge +22

Ik wil even doorgeven dat na 7 weken en 3 dagen het geld eindelijk teruggestort is.

Groet Cindy

Bedankt voor het doorgeven. En namens Vodafone natuurlijk excuus dat het zo lang heeft geduurd. Ook al werk ik niet voor Vodafone, maar zeg het alvast voor ze 😉😊
 

Fijn weekend nog!

Reageer