tonniekrielen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe krijg ik inzage in mijn verbruik bij prepaid?

Onlangs heb ik mijn prepaid  tegoed op moeten waarderen omdat er regelmatig  kleine bedragen afgeschreven worden, waardoor ik weer moet opwaarderen.

ik heb geen inzage in mijn gegevens en kan niet zien waarvoor er betaald moet worden.

hoe krijg ik inzage in mijn belgegevens ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tonniekrielen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Inzagen in je gebruik kan je zien via My Vodafone, als je je daarop hebt geregistreerd. En die kleine bedragen is waarschijnlijk data, dat je telefoon toch gebruikt, zonder dat jij deze gebruikt. Ik heb zelf ook een test prepaid kaartje en zie daar ook elke dag 0,02 of soms 0,10 euro centen afgeschreven worden. Dit heeft met sluip data te maken en dat kan je niet controleren. 

Wat je kan doen is je data uitzetten of vliegtuigmodus zetten en kijk in je telefoon bij instellingen welke app data heeft gebruikt. Een klok app op je scherm is soms leuk, maar zoiets kan dus ook al data binnen halen, zonder dat je het weet. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tonniekrielen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Inzagen in je gebruik kan je zien via My Vodafone, als je je daarop hebt geregistreerd. En die kleine bedragen is waarschijnlijk data, dat je telefoon toch gebruikt, zonder dat jij deze gebruikt. Ik heb zelf ook een test prepaid kaartje en zie daar ook elke dag 0,02 of soms 0,10 euro centen afgeschreven worden. Dit heeft met sluip data te maken en dat kan je niet controleren. 

Wat je kan doen is je data uitzetten of vliegtuigmodus zetten en kijk in je telefoon bij instellingen welke app data heeft gebruikt. Een klok app op je scherm is soms leuk, maar zoiets kan dus ook al data binnen halen, zonder dat je het weet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic