Vraag

Rekening klopt niet

  • 14 september 2020
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Vorige maand extra bundels aangezet en voor de nieuwe maand uitgezet. Nu heb ik dus voor maand augustus en september in één rekening staan, dus dubbel. 2 keer €15 euro extra en 2 keer €7,50 euro extra, hoe kan dit als ik alles maar één keer gebruikt heb en daarna alles heb uitgezet en het niet twee keer gebruik? De rekening klopt voor geen kant. Hoop dat iemand mij zo snel mogelijk antwoord kan geven. Met vriendelijke groet, 
L. ​​​​​​​Lanzilli 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @LLanzilli 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je rekening niet klopt. Er van uitgaande dat je daarin geen fout hebt gemaakt, wat Vodafone voor je kan controleren, zal dit zeker goed komen. Het is goed dat je het hier laat weten. 

Als je bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Dit zal morgen gebeuren en dan krijg je hier antwoord. Een onderzoek duurt altijd even, dus geef het ook tijd. 

Succes in ieder geval en wacht even op een medewerker en vul alles informatie in bij je profielinstellingen. 

Alles is ingevuld, hoop dat jullie mij verder kunnen helpen! 

Reputatie 7

Hoi @LLanzilli,

Welkom! En bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Daardoor heb ik meteen je rekening kunnen bekijken. Daarop zie ik dat je inderdaad beide BloX betaalt voor de maand augustus en september. Als je in augustus een BloX aanzet, dan betaal je deze bundel in de lopende maand (augustus) + de komende maand (september). Want je gebruikt deze dan in augustus + september en de bundel wordt per 30 september uitgezet. Deze rekening klopt dus naar onze mening gewoon. Op deze pagina lees je alle voorwaarden van de BloX. 

Reageer