Abby 1234

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening op verkeerd nummer geplaatst.

Goedemorgen mijn mobiel nummer is ******

Het blijkt dat ik mijn rekening op en andere rekening van jullie heb geplaatst nu krijg ik herinnering dat het niet is betaald Het is naar de rekening. Nl08DEUT 0265121809 De bedrag van 10 euro Zal het fijn vinden dat jullie dat eens uit zoekt Met vriendelijke groet Joke Haan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Abby 1234 . Welkom hier!

Ik heb je telefoonnummer even verwijderd, want het was vast niet de bedoeling dat dit open bleef staan. 

Op dit moment is het me nog niet helemaal duidelijk wat er speelt. Heb jij geld overgemaakt naar het iban dat in je bericht staat? Dat is namelijk een Duits rekeningnummer. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Abby 1234 . Welkom hier!

Ik heb je telefoonnummer even verwijderd, want het was vast niet de bedoeling dat dit open bleef staan. 

Op dit moment is het me nog niet helemaal duidelijk wat er speelt. Heb jij geld overgemaakt naar het iban dat in je bericht staat? Dat is namelijk een Duits rekeningnummer. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Als het overgemaakt is naar dat rekeningnummer, dan heb je geld over gemaakt naar een verkeerd rekeningnummer. Vodafone heeft wel een nieuw nummer, maar dat is gewoon een NL nummer. Zie deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/nieuw-rekeningnummer-vodafone-300179

Dus mocht het verkeerd zijn overgemaakt dan aan je bank vragen of ze je kunnen helpen teug te storten. Als de ontvanger mee werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic