Lawil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen datum incasso

Hoi

bestaat de mogelijkheid dat het maandbedrag rond de 26e/27e van de maand afgeschreven word. Dit zou ik zeer op prijs stellen. 

gr Laurens 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Lawil 
Het is mogelijk om dit aan te laten passen!
Dit is een klanten helpen klanten community van Vodafone en ik kan je daar niet mee helpen. Maar gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online die je daarmee wel kunnen helpen. Deze komen elke dag de community af en zodra die je bericht zien dan zullen ze je verder helpen. 

Zet alvast in je instellingen de gevraagde informatie zodat de medewerker alvast je gegevens er bij kan pakken. Wil je weten waar je aanvullende informatie kan invullen en hoe, kijk hier. Wil je daar niet op wachten dan kan je ook contract opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of door een chat te starten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Lawil 
Het is mogelijk om dit aan te laten passen!
Dit is een klanten helpen klanten community van Vodafone en ik kan je daar niet mee helpen. Maar gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online die je daarmee wel kunnen helpen. Deze komen elke dag de community af en zodra die je bericht zien dan zullen ze je verder helpen. 

Zet alvast in je instellingen de gevraagde informatie zodat de medewerker alvast je gegevens er bij kan pakken. Wil je weten waar je aanvullende informatie kan invullen en hoe, kijk hier. Wil je daar niet op wachten dan kan je ook contract opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of door een chat te starten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lawil . Welkom hier!

Ik denk dat dit wel moet kunnen, ja! Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik hier zelf momenteel de rechten nog niet voor heb. Ik kan het wel even doorspelen naar een collega, maar je kunt ook zelf direct contact opnemen met de klantenservice zodat het gelijk wordt geregeld. Wat wil je het liefst? 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik weet inmiddels zeker dat het kan. Dus we komen al ergens ;-). Mocht je willen dat ik het hier voor je laat aanpassen, stuur me dan even een privéberichtje met je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic