Borris
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds november 2019
november 2019

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: klacht na klacht na klacht na klacht Opgelost

Hoi Bram. Ja ik weet het. Vodafone moet zich schamen heel erg diep. Voor wat ze doen. En dan niks van zich laten horen. Belachelijk

Re: klacht na klacht na klacht na klacht Opgelost

Hallo Steven, Dan mag vodafone wel een duidelelijkere mail sturen in plaats van 5 tot 10 werkdagen. Het verhogen naar 30 dagen. Daar zit wel een verschil in. Maar Steven waarom denk jij dat ik op dit ...

Re: klacht na klacht na klacht na klacht Opgelost

Nou energyboy.De klachten afdeling is een lachtertje.Ze reageren niet.Heb zelfs als klachten gestuurd over dat ze niet op de klachten reageren.Hoe mooi is dat.

Re: klacht na klacht na klacht na klacht Opgelost

De status is Sharon.Dat ik zo vaak ben doorverbonden dat ik mijn verhaal toch wel 10 keer achter elkaar heb moeten doen.En dat er niemand is die mij kan helpen.En dat iedereen het heel erg jammer voor...

Activiteiten Feed