Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes
Lid sinds april 2020
een week geleden

Mijn Oplossingen

Re: Incassodatum wijzigen Opgelost

Hi @Chelsyk, welkom hier! Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik jouw verzoek direct in orde gemaakt. ...

Re: Incasso moment aanpassen Opgelost

Goedemorgen @jurgenchristoff, welkom hier! Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik jouw verzoek direct ...

Re: Incasso datum wijzigen Opgelost

Goedemorgen @MerelHasselo, welkom hier! Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk. Bij deze heb ik jouw verzoek direct in ...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Klacht indienen Onopgelost

@Tommy1984 Hmm, dan moeten we er eventjes anders naar kijken. Je hebt het over extra kosten tussen 5 april en 17 april voor reguliere tarieven. Bedoel je dan kosten van Youfone nadat dit abonnement op...

Re: Klacht indienen Onopgelost

Hi @Tommy1984 Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad terug dat je gisteren nog contact hebt gehad met mijn collega's. De portering is handmatig verwerkt. Dat is dus positief nieu...

Re: Klacht: Netflix wel betaald, maar account niet herkend Onopgelost

Hi @JeroenWapenaar, welkom hier. Laat ik maar gelijk met het slechte nieuws beginnen. Netflix is een dienst van derden die je via je Vodafone factuur kan betalen. Op de werking van deze dienst hebben ...

Activiteiten Feed