Vraag

4G dekking Leidschenveen plots zeer slecht.

  • 20 mei 2020
  • 18 reacties
  • 282 keer bekeken

Badge

Zijn er meer mensen die ondervinden dat de 4G dekking plots zeer slecht is?

Volgens Vodavone is er niks veranderd,  maar de speedtest geeft al 4 dagen 0,01 aan..

Niet mee te werken...


18 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Pietsan01 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er kan een storing zijn of misschien is er wel iets anders. Altijd even controleren via storing pagina van Vodafone en netwerk controle doen. Misschien waren er werkzaam heden en zo niet, dan kan je op die pagina ook gelijk een melding maken.

Hey @Pietsan01 . Welkom hier!

Dat klinkt verre van goed! Zelf ervaar ik dit niet. Is dit op meerdere plekken, of bijvoorbeeld bij je thuis gemeten? Heb je het ook door anderen kunnen laten meten, toevallig (huisgenoten, bijvoorbeeld). 

En, voor de zekerheid; heb je je telefoon al eens even opnieuw opgestart? 

We horen graag van je! 

Badge

Goedemorgen,

 

Bedankt voor jullie reacties en hulp.

Het is op alle plekken in huis, en ook op andere telefoons het geval.

4G werkte voorheen altijd prima en zeer snel bij mij in huis..

Ik vraag mij af of er misschien iets aangepast is aan de zendmast hier in Leidschenveen een paar dagen geleden? Of misschien is er iets defect?  Mijn broer heeft KPN en heeft exact hetzelfde sinds een dag of 5.

Via de website  van Vodafone lukt het mij niet de storing te melden, kom steeds in een loop terecht op de kaart om te kijken of er een storing is.

 

Helaas...

Duidelijk, @Pietsan01 . Als je opnieuw bij de checker komt heb je als het goed is de optie “er is geen storing”. Ik moet zeggen, ik keek er ook even overheen. Maar dan kan je het probleem melden. 

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml?storing=nee lukt het zo? :-) 

Badge

Nee.. lukt niet.. kom iedere keer weer bij de postcode check uit.

 

Bellen met Vodafone lukt ook niet, ze hebben ook daar een storing.

Bandje is niet te verstaan, hakkelt vreselijk dus je moet gokken welk menu je nodig heb, en als je een medewerker aan de lijn heb wordt je verbroken.

 

Badge

Ik hoop maar dat iemand anders hier uit de buurt wel in staat is de storing door te geven, ik geef het op.

Als je “terug” komt op de storingscheck, zie je dan niet deze optie? 

 

 

Badge

Heb ik gedaan, vervolgens aantal vragen beantwoord, en dan kom je weer bij de “check of er een storing is” knop.. dus ga je in een rondje.

 

En aangezien het 15 minuten duurt voordat de pagina geladen is met een snelheid van 0,01 MB..

Badge

Heb ik gedaan, vervolgens aantal vragen beantwoord, en dan kom je weer bij de “check of er een storing is” knop.. dus ga je in een rondje.

 

En aangezien het 15 minuten duurt voordat de pagina geladen is met een snelheid van 0,01 MB..

Badge

Je kan toch ook via je verbinding thuis een netwerk storing door geven....

Badge

Zojuist telefonisch een melding gedaan bij Vodafone, ik hoor binnen 5 werkdagen van ze.

Ik heb mijn simkaart ook nog even in mijn Iphone 7 gedaan, maar zelfde resultaat.

Als ik op zolder ga zitten doet de speedtest ongeveer 10 om 1 en in de woonkamer 0,1 om 0,1

Tot 5 dagen geleden had ik in de woonkamer nog 40 om 10

Badge

4G paal in Leidschenveen is helemaal de weg kwijt.. drama!!

 

 

Reputatie 4
Badge +6

@Pietsan01 

De mast op het industrieterrein (2491DJ) heeft een storing. Wordt aan gewerkt... 

Badge

Hmm.. volgens de helpdesk medewerker waren er geen storingen..

Maat goed, laten we hopen dat dit de oorzaak is.

Bedankt Farid en andere helpende.!!

Reputatie 4
Badge +6

@Pietsan01 

Morgen gaat er een monteur naar de mast om het issue op te lossen.

Badge

Top!!

Wederom dank voor deze info..

Reputatie 4
Badge +6

De monteur heeft het issue niet kunnen oplossen. Op de 28e gaat een Antenne Team langs om het issue te fixen. 

Badge

Fijn dat jullie ons zo goed op de hoogte houden.. Top!!

Reageer