1
Vraag
2
Reacties
palmeg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G oplossingen voor thuis

Ik woon in het buitengebied waar helaas geen kabel of glasvezel aanwezig is. Heeft Vodafone al 4G oplossingen voor thuis(of in ontwikkeling)?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi palmeg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je geen kabel en/of glasvezel hebt en kan me voorstellen dat je dan opzoek bent naar een andere oplossing. Vodafone heeft geen 4G voor in huis en of ze daar mee bezig zijn kan ik je ook niet melden. Deze vraag zou je kunnen stellen via een privé bericht te sturen naar Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze iets weten?

Eventueel zou je een Red Together abonnement kan nemen, je hebt dan 40GB per maand. Weet niet waar je het voor nodig hebt en of je dan binnen die 40GB blijft of niet. Of je neemt er een Together extra bij en dan krijg je 80GB. Maar om je nu echt goed te helpen kan ik je ook verwijzen naar een T-Mobile abonnement. Want die hebben namelijk wel 4G voor thuis. Misschien heb je daar iets aan, mocht Vodafone hier verder nog geen ontwikkeling in heeft.

Succes en hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.
Laat nog even weten wat je gekozen hebt, bedankt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi palmeg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je geen kabel en/of glasvezel hebt en kan me voorstellen dat je dan opzoek bent naar een andere oplossing. Vodafone heeft geen 4G voor in huis en of ze daar mee bezig zijn kan ik je ook niet melden. Deze vraag zou je kunnen stellen via een privé bericht te sturen naar Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze iets weten?

Eventueel zou je een Red Together abonnement kan nemen, je hebt dan 40GB per maand. Weet niet waar je het voor nodig hebt en of je dan binnen die 40GB blijft of niet. Of je neemt er een Together extra bij en dan krijg je 80GB. Maar om je nu echt goed te helpen kan ik je ook verwijzen naar een T-Mobile abonnement. Want die hebben namelijk wel 4G voor thuis. Misschien heb je daar iets aan, mocht Vodafone hier verder nog geen ontwikkeling in heeft.

Succes en hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.
Laat nog even weten wat je gekozen hebt, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging: Op dit moment is er de optie om te bellen over Wi-FI en 4G waardoor je beter bereikbaar bent. Zie hiervoor het topic http://voda.fo/ne/lb7b9
Op dit moment zijn er geen andere opties voor 4G in huis.
Heb je thuis geen wi-fi?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen update komt, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic