Beantwoord

5g - geen dekking?

  • 7 mei 2020
  • 1 reactie
  • 212 keer bekeken

  • Ontdekker
  • 0 reacties

Heb dekking voor 5G,  een red abonnement en een Samsung S10 plud....... Maar geen 5G.

Kan iemand mij vertellen hoe dat kan? 

icon

Beste antwoord door Energieboy 8 mei 2020, 08:52

Hoi @JHW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nu weet ik niet zoveel van Samsung telefoons af maar als ik kijk op internet dan bestaat er de Samsung S10e - S10 - S10+ - S10 5G. Aangezien jij zegt een S10+ te hebben dan haal ik uit de website van Samsung dat jij geen 5G hebt. Alleen het toestel S10 5G heeft 5G en niet de S10+. 

Dus om eerlijk te zijn verwacht ik dan ook niet dat jij nu op dit moment 5G kan ontvangen met je S10+. Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren en kijk anders even op de website van Samsung: https://www.samsung.com/uk/smartphones/galaxy-s10/galaxy-s10-5g/

En volgens de Vodafone site bevestigd ook mijn vermoeden:
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g#

Hier kan je je toestel controleren en zie daar dat de S10+ geen 5G ondersteuning heeft.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @JHW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nu weet ik niet zoveel van Samsung telefoons af maar als ik kijk op internet dan bestaat er de Samsung S10e - S10 - S10+ - S10 5G. Aangezien jij zegt een S10+ te hebben dan haal ik uit de website van Samsung dat jij geen 5G hebt. Alleen het toestel S10 5G heeft 5G en niet de S10+. 

Dus om eerlijk te zijn verwacht ik dan ook niet dat jij nu op dit moment 5G kan ontvangen met je S10+. Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren en kijk anders even op de website van Samsung: https://www.samsung.com/uk/smartphones/galaxy-s10/galaxy-s10-5g/

En volgens de Vodafone site bevestigd ook mijn vermoeden:
https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g#

Hier kan je je toestel controleren en zie daar dat de S10+ geen 5G ondersteuning heeft.

Reageer