Vraag

buitenland

  • 18 november 2020
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

Hoe zit het ik zit in Australië ik heb een data limiet van 100 euro dan kan mijn rekening toch niet duurder worden ik heb mobiele gegevens uit staan maar me tel ziegt dat tie 245mb heeft verbruikt roaming het  kost 1mb 2.50 euro kost het me dan 245 x2.50 euro of houdt het gewoon op bij de 100 euro datalimiet 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hoi @Michel19800 
Welkom op de Community van Vodafone (klanten helpen klanten).

Uiteraard heel vervelend dat je, nu je je limiet op 100,- euro heb gezet, toch nog meer data hebt kunnen gebruiken. Volgens de website is het: We hebben een limiet voor je ingesteld om je te beschermen tegen hoge kosten. Als je voor € 60,50 aan MB's hebt verbruikt in het buitenland, dan kun je (om de kosten te beperken) niet meer verder internetten. Maar je kunt deze limiet zelf aan- of uitzetten. En als je een abonnement hebt, ook het bedrag aanpassen.

Je zou dus zeggen dat als je die 100,- euro hebt ingesteld dat het dan ook niet meer mag zijn. Heb je deze ook echt aangezet? Staat deze ook echt AAN in je My Vodafone?

Zet anders bij je profielinstellingen even alle gegevens die Vodafone nodig heeft en dan kijkt een medewerker met je mee wat er aan de hand is. En zet nu ook je mobiele data uit, want straks heb je nog meer kosten als het niet goed is gegaan en dat zou vervelend zijn. 

Hoi @Michel19800,

Welkom op de Community van Vodafone. 
Ik kijk graag met je mee naar de kosten buiten de bundel en het limiet.
Kun je voor mij de gegevens in je profiel invullen? Dan kan ik voor je controleren wat er precies aan de hand is. 

Reageer