Roel77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

databundel maar de helft.

Ik heb een red essential abonnement met 10 gb en omdat ik ook ziggo klant ben zou ik 10 gb extra krijgen, echter is dit niet zichtbaar in de app en krijg ik nu bij ca 8 Gb verbruik een sms dat het tegoed bijna op is, dit klop niet. Hoe zit dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Roel77 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wanneer is je abonnement ingegaan? 
Het kan namelijk 1 tot 2 weken duren voor je die combinatie op je factuur en My Vodafone te zien krijgt. Dat is waarom je deze nu nog niet zien, ze moeten alles controleren en als je adres klopt met beide providers, dan krijg je de korting en ook de dubbele data (naar extra TV pakket bij Ziggo en gratis Safe Online). 

Er is een storing met de data verbruiken bij Vodafone. Dus ik verwacht dat ook daar een probleem in zit met de aantallen die je nu te zien krijgt. Vul aub in je profielinstellingen al je gegevens in en dan kan iemand van Vodafone direct met je mee kijken en je verder informatie verschaffen. 

Succes in ieder geval en het komt goed!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Roel77 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wanneer is je abonnement ingegaan? 
Het kan namelijk 1 tot 2 weken duren voor je die combinatie op je factuur en My Vodafone te zien krijgt. Dat is waarom je deze nu nog niet zien, ze moeten alles controleren en als je adres klopt met beide providers, dan krijg je de korting en ook de dubbele data (naar extra TV pakket bij Ziggo en gratis Safe Online). 

Er is een storing met de data verbruiken bij Vodafone. Dus ik verwacht dat ook daar een probleem in zit met de aantallen die je nu te zien krijgt. Vul aub in je profielinstellingen al je gegevens in en dan kan iemand van Vodafone direct met je mee kijken en je verder informatie verschaffen. 

Succes in ieder geval en het komt goed!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Roel77 . Welkom hier!

Als je 20GB verwacht is 10GB een tegenvaller natuurlijk. Ik kijk het vraag voor je na! Zou je je profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic