Tjoerie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft LG v40 5G ondersteuning?

Ik heb recentelijk een LG V60 5G aangeschaft.

LG adverteert trots met 5G ondersteuning op hun website, Vodafone bied 5G abonnementen aan
met deze telefoon er in. Logischerwijs ging ik er van uit dat de LG v60 ondersteuning zou hebben.  Zeker met Vodafone die zichzelf de beste provider dunkt.
 

Echter kan ik dus geen 5G aanzetten of netwerken selecteren.

Ik heb gechat met de klantenservice en die wezen mij op de "lijst" met Vodafone 5G ondersteunende telefoons.
Deze lijst bestaat uit 3 telefoons...

Kan iemand met wat meer expertise mij wijzen op eventuele ondersteuning voor deze en meer telefoons in de toekomst? Het aanbod is zeer gelimiteerd en het gebrek aan duidelijkheid redelijk frustrerend.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Tjoerie ,

Ik snap dat je graag op het snelste netwerk wilt internetten! Vergis je niet maar 5G zal nog de komende jaren verder uitrollen, dus de lijst van toestellen die 5G zullen ondersteunen zal ook groter worden (het is pas net begonnen). Een tweetal andere frequenties worden pas vanaf 2022 verkocht.

Voor nu is de lijst beperkt tot een aantal toestellen die via de Vodafone webshop worden verkocht. De LG V60 wordt niet verkocht via de Vodafone webshop.

Ik hoop dat je nog steeds super tevreden bent over het 4G(+) netwerk.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Tjoerie ,

Ik snap dat je graag op het snelste netwerk wilt internetten! Vergis je niet maar 5G zal nog de komende jaren verder uitrollen, dus de lijst van toestellen die 5G zullen ondersteunen zal ook groter worden (het is pas net begonnen). Een tweetal andere frequenties worden pas vanaf 2022 verkocht.

Voor nu is de lijst beperkt tot een aantal toestellen die via de Vodafone webshop worden verkocht. De LG V60 wordt niet verkocht via de Vodafone webshop.

Ik hoop dat je nog steeds super tevreden bent over het 4G(+) netwerk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic