PelleH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoe oneindig is oneindig internet eigenlijk

ik heb Vodafone Red Unlimited aangeschaft om de mogelijkheden met oneindig internet.
wanneer ik veel data gebruik zoals bijvoorbeeld wanneer een film wil kijken in goede kwaliteit, dan is 5gb aardig snel op (al helemaal nu met het 5g netwerk), maar aangezien de Vodafone app maar enkele keren per uur ververst is het mij nog niet  gelukt om zo’n film uit te kunnen kijken.
wanneer ik na het gebruiken van de 5gb de app probeer te openen dan krijg ik na een laadscherm van een aantal minuten te zien dat ik nog genoeg data zou moeten hebben (wat uiteraard al even niet meer zo is)
wanneer de app toch is ververst dan reageert het zo traag dat data opwaarderen soms niet eens mogelijk is (de knop
na een aantal keren deze sutatie mee te mogen maken begon ik mij af te vragen: hoe oneindig is oneindig nu daadwerkelijk, en wat kan Vodafone doen om de naam “unlimited” waar te maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PelleH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend. Wat je zegt, Vodafone heeft de laatste tijd wat problemen met de app, al ervaar ik die zelf niet, maar lees deze wel op de community. Dan is het zeker niet handig als je Unlimited hebt en je met de app niet overweg kan om je volgende GB te krijgen. De eerste 5GB krijg je per dag, dan krijg je als het goed is 1GB er nog bij en bij de 6eGB moet je dan de app gebruiken. En ja, als dan je data niet is bijgewerkt en/of de app slecht werkt dan krijg je dit soort ergernissen. 

Het is goed dat je dit hier schrijft en een Vodafone medewerker zal dit ook zeker oppakken en doorgeven. Maar mijn advies is om dit ook in de app te melden. Dan komt het namelijk direct op de juiste afdeling uit. Als je in de app op het gedeelte bent waar je problemen mee hebt, klik dan op de 24/7 button en dan op feedback. Er zal een printscreen te zien zijn en dan kan je daar je info kwijt. Dat lijkt mij de beste manier om dit probleem te melden! 

In ieder geval goed dat je het hier hebt geschreven, een medewerker zal het ook lezen. Maar laat het via de app ook nog even weten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PelleH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend. Wat je zegt, Vodafone heeft de laatste tijd wat problemen met de app, al ervaar ik die zelf niet, maar lees deze wel op de community. Dan is het zeker niet handig als je Unlimited hebt en je met de app niet overweg kan om je volgende GB te krijgen. De eerste 5GB krijg je per dag, dan krijg je als het goed is 1GB er nog bij en bij de 6eGB moet je dan de app gebruiken. En ja, als dan je data niet is bijgewerkt en/of de app slecht werkt dan krijg je dit soort ergernissen. 

Het is goed dat je dit hier schrijft en een Vodafone medewerker zal dit ook zeker oppakken en doorgeven. Maar mijn advies is om dit ook in de app te melden. Dan komt het namelijk direct op de juiste afdeling uit. Als je in de app op het gedeelte bent waar je problemen mee hebt, klik dan op de 24/7 button en dan op feedback. Er zal een printscreen te zien zijn en dan kan je daar je info kwijt. Dat lijkt mij de beste manier om dit probleem te melden! 

In ieder geval goed dat je het hier hebt geschreven, een medewerker zal het ook lezen. Maar laat het via de app ook nog even weten. 

PelleH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag @Energieboy 
Misschien heb ik er toevallig in de tijd van storing of andere omstandigheden last van gehad en is het maar een tijdelijk probleem.
ik zal eens rondspeuren op de community, en het in de app aankaarten vind ik ook een erg goed idee.

Enorm bedankt voor uw snelle reactie, dit wordt gewardeerd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic