Maximaal  Speed

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet snelheid

Het is meest teleurstellend als je internet wegvalt bij evenementen zoals F1. Kwaliteit van de verbinding is zo slecht. Er wordt veel belooft maar als het er op aankomt zijn jullie er niet, hoe wordt dit opgelost? 


 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Maximaal Speed 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard altijd vervelend als je iets wil bekijken dat het niet lukt. Maar ligt dit dan aan de snelheid van je mobiele internet of ligt het misschien aan de app waarmee je naar de F1 kijkt? Kan het misschien ook zijn dat daar veel mensen naar keken en dit dan niet meer goed doorgegeven kon worden? 

Uiteraard makkelijk om te wijzen naar Vodafone maar heb je ook testen gedaan? En zat je binnen of stond je buiten? Er zijn zoveel factoren waaraan het dan eventueel wel aan Vodafone, of aan jezelf, of aan de app, kan liggen. Als je consequent merkt dat je snelheid niet op orde is dan kan je dit melden via deze pagina en dan zal Vodafone dit gaan onderzoeken. 

Zie deze link:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Maximaal Speed 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard altijd vervelend als je iets wil bekijken dat het niet lukt. Maar ligt dit dan aan de snelheid van je mobiele internet of ligt het misschien aan de app waarmee je naar de F1 kijkt? Kan het misschien ook zijn dat daar veel mensen naar keken en dit dan niet meer goed doorgegeven kon worden? 

Uiteraard makkelijk om te wijzen naar Vodafone maar heb je ook testen gedaan? En zat je binnen of stond je buiten? Er zijn zoveel factoren waaraan het dan eventueel wel aan Vodafone, of aan jezelf, of aan de app, kan liggen. Als je consequent merkt dat je snelheid niet op orde is dan kan je dit melden via deze pagina en dan zal Vodafone dit gaan onderzoeken. 

Zie deze link:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Maximaal  Speed
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het heeft puur te maken met de bandbreedte hoe meer mensen hoe minder de snelheid wordt (dat is mijn mening). Daarbij gebruikte ik de Ziggo app van jullie partner, moet prima zijn toch. 
Het zou mooi als je nu net dat gene kan bieden als het er om gaat F1 is populair en krijgt wat je verwacht. 
Jullie bieden

  • 4G: supersnel en stabiel mobiel internet, op sommige toestellen aangeduid als LTE. Ideaal voor streamen, online gamen en downloaden.

Maar we staan regelmatig op verschillende campings maar overal ervaar ik het zelfde. 

Ik wordt nu verwezen naar link over de dekking graad....

Zou fijn zijn dat erop aan komt het maximale gegeven kan worden. 
 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Nou, ik weet nog dat er in het verleden wel eens problemen waren met de bandbreedte toen iedereen opeens F1 ging kijken. Dus het zou mij nu ook niets verbazen als het nu weer het geval is. Zeg nooit, nooit 

Het maximale geven kan Vodafone nooit beloven. Onder ideale omstandigheden kan je verbinding een technisch maximum halen. Maar er zijn vaak dingen die in de weg staan zoals veel mensen op 1 mast, het weer, technische storingen en ga zo maar door. Natuurlijk hoop je als gebruiker, en als Vodafone zelf, dat het altijd prima is en het werkt zoals het moet werken. Maar er zijn altijd uitzonderingen en daar kan Vodafone ook niet zoveel aan doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic