1
Vraag
2
Reacties
Adeneef1993

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Internet werkt niet

Me vader betaalt wel voor internet maar heeft het niet als die het aan zet doet die het niet heel erg raar kan daar iets aan gedaan worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de mogelijkheid om eens samen met je vader te bellen naar 1201 @Adeneef1993?
Je vader moet hierbij aanwezig zijn in verband met de verificatie. Daarna mag je het gesprek overnemen. Hierdoor kunnen mijn collega's de systemen controleren of alles correct staat en samen met jou de instellingen van zijn toestel doorlopen.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Adeneef1993 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Bijzonder frappant dat het internet niet werkt bij jouw vader. Ik neem aan dat je met het internet de mobiele data bedoelt? Of probeert je vader op een andere wijze met het internet te verbinden? We zien graag meer informatie tegemoet. Wil je in je profiel de volledige gegevens bijwerken en mij een seintje te geven? Dan duiken we hier graag in. 

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ja klopt de mobiele data dat is toch internet als je geen wifi heb ?thuis heeft die wifi maar hij wilt dan ook net als wat ik heb af en toe op internet kijken als die niet thuis is maar die doet het niet en ik snap het ook niet hoe dat kan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Adeneef1993 

Dan gaat het inderdaad om de mobiele data! Het is altijd goed om dat even te dubbelchecken. Heb je toevallig ook al gekeken naar de instellingen? Staat de mobiele data ingeschakeld op het toestel van jouw vader? Hier vind je een handleiding met betrekking tot het in- en uitschakelen van mobiele data. 

Wat je ook nog eens kunt controleren zijn de APN-instellingen. Deze vind je hier. 

Mocht je met bovenstaande tips er niet uitkomen, dan kun je ook nog eens de netwerkcheck doen via onze website. Wanneer de stappen het in dit stappenplan niet oplossen dan wordt er automatisch een opdracht aangemaakt naar onze technische dienst. Laat je ons de uitkomst weten?

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ja volgens mijn heb ik alles gedaan wat ik weet. ik zie me vader van het weekend weer dan ga ik het nog een keertje checken en ik zal het je laten weten of het is gelukt of niet. dankjewel alvast voor je bericht. Groetjes

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het inmiddels kunnen checken bij je vader @Adeneef1993?

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb het nog niet kunnen checken bij me vader als het goed is zie ik hem dinsdag maar dat weet ik nog niet zeker

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah ok, zal het topic open laten staan. We horen graag of het gelukt is @Adeneef1993 

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is goed

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels verholpen @Adeneef1993 

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

nee helaas niet

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je de mogelijkheid om eens samen met je vader te bellen naar 1201 @Adeneef1993?
Je vader moet hierbij aanwezig zijn in verband met de verificatie. Daarna mag je het gesprek overnemen. Hierdoor kunnen mijn collega's de systemen controleren of alles correct staat en samen met jou de instellingen van zijn toestel doorlopen.

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oke Ja denk het wel ga van de week even langs dus kan ik het wel even aan me vader vragen of die dat goed vindt

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We moeten dit namelijk zo snel mogelijk oplossen voor je vader. Alleen moet hij erbij aanwezig zijn omdat hij de contactpersoon is.

Adeneef1993
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja dat begrijp. Ik ga hem vanavond er even over bellen misschien dat het dan morgen even kan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Adeneef1993?
Is het issue met de verbinding bij je vader verholpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic