1
Vraag
2
Reacties
Frakor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe stel ik een datalimiet in tijdens mijn verblijf in het buitenland?

waarom hanteert vodafone een data limiet voor binnen en buitenland wat niet op € 0,00 ingesteld kan worden. Andere providers laten dit wel toe. Ik vind 100,00 en 60,00 nog fikse bedragen. Zeker die voor het buitenland aangezien ik mijn verbruik in het buitenland niet kan inzien. Zijn er meer deelnemers die dit een eenzijdig systeem vinden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Op het moment dat je de 80% of 100% hebt bereikt van je databundel, ontvang je per sms een melding hierover.

Als je de BloX Beperkt Internet activeert voorkom je dus extra kosten @Bas de flierefluiter , meer informatie over de BloX lees je hier.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Frakor 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een hele terechte vraag! Een concreet antwoord waarom dit zo is, heb ik helaas niet voor je. Het klopt dat dit niet op € 0,00 ingesteld kan worden. Wat wel een optie is, is het activeren van BloX Beperkt Internet. Zo krijg je, als je over je databundel heen bent, trager internet. Meer informatie vind je op deze pagina. Had je hier al eens naar gekeken?

Frakor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie Cecilia. Wel teleurstellend aangezien de enkele constatering geen aanzet tot verandering inhoud. Ook de tip is welwillend maar omdat het enkel werkt nadat je limiet is overschreden bevestigd het de wens van Vodafone om de inrichting van de bundels puur als verdienmodel te zien

Bas de flierefl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er wel een melding mogelijk bij het bereiken van bijvoorbeeld 80% van de databundel?

zeer teleurstellend dat dit niet ingesteld kan worden op €0…. Ik voel me erg misleid toen ik deze vraag heb gesteld bij het afsluiten van het abonnement!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Op het moment dat je de 80% of 100% hebt bereikt van je databundel, ontvang je per sms een melding hierover.

Als je de BloX Beperkt Internet activeert voorkom je dus extra kosten @Bas de flierefluiter , meer informatie over de BloX lees je hier.

Ragp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert wrote:

Op het moment dat je de 80% of 100% hebt bereikt van je databundel, ontvang je per sms een melding hierover.

Als je de BloX Beperkt Internet activeert voorkom je dus extra kosten @Bas de flierefluiter , meer informatie over de BloX lees je hier.

 

Gelden deze sms'jes ook voor belminuten?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Ragp wrote:
SamsungExpert wrote:

Op het moment dat je de 80% of 100% hebt bereikt van je databundel, ontvang je per sms een melding hierover.

Als je de BloX Beperkt Internet activeert voorkom je dus extra kosten @Bas de flierefluiter , meer informatie over de BloX lees je hier.

 

Gelden deze sms'jes ook voor belminuten?

Goedemorgen, 

 

Je ontvangt geen 80% of 100% sms.

MODERATOR EDIT 12-10 Bij  de belminuten van onze Start abonnementen krijg je een sms als er 80% verbruikt is. Je ontvangt geen 100% sms

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic