heelhollandkijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn teambundel is verdwenen.

Met 6 vodafone Red abonnementen ( zakelijk)  is er een flinke teambundel maar nu opeens is er bij 2 abonnementen geen teambundel meer (zichtbaar), de gewone data is op en op zondag niemand te bereiken. Wat waardeloos, dit is de 2e keer al.

heeft iemand tips op op zondag wél iemand aan de lijn te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @heelhollandkijkt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particuliere Community en hoe het zit met je zakelijke abonnement kan ik je niet vertellen. Hoe het komt dat je data op is en/of niet bereikbaar zijn, ook geen idee. Je zou kunnen kijken of er, bij die personen, een storing is of ze zouden kunnen proberen om de simkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of het dan weer goed werkt. Eventueel inloggen via je browser om te zien of daar de info wel goed staat. 

Maar nogmaals, je kan het beste contact opnemen met Vodafone zakelijk

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @heelhollandkijkt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particuliere Community en hoe het zit met je zakelijke abonnement kan ik je niet vertellen. Hoe het komt dat je data op is en/of niet bereikbaar zijn, ook geen idee. Je zou kunnen kijken of er, bij die personen, een storing is of ze zouden kunnen proberen om de simkaart in een ander toestel te stoppen om te zien of het dan weer goed werkt. Eventueel inloggen via je browser om te zien of daar de info wel goed staat. 

Maar nogmaals, je kan het beste contact opnemen met Vodafone zakelijk

heelhollandkijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je dan toch geen antwoord weet te geven, reageer dan niet.

Zinloos, nutteloos en maakt de frustratie alleen maar erger

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
heelhollandkijkt wrote:

Als je dan toch geen antwoord weet te geven, reageer dan niet.

Zinloos, nutteloos en maakt de frustratie alleen maar erger

Sorry hoor, maar je hebt een zakelijk abonnement en dit is een Community voor particulieren klanten. Dan is het een normaal antwoord dat je de zakelijke markt aan moet spreken. Jammer dat je zo’n reactie geeft en wens je verder succes. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @heelhollandkijkt . Welkom hier!

Ook ik heb geen antwoord voor je en twijfel nu of ik wel moet reageren. Maar ja, niets zeggen is ook niet echt behulpzaam.. Je kunt hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic