Brianw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele data werkt niet meer

Sinds nog geen half uur is het niet mogelijk voor mij om mijn mobiele data aan te zetteb. Mijn mobiel geeft dan aan dat er geen simkaart in zit. Heb me mobiel 10minuten ervoor nog op mobiele data wel gebruikt. Ik zou graag willen weten wat ik kan doen

 

Bij voorbaat dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Brianw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je toestel een keer uitzetten en weer aan, kijken wat die dan doet. Geen resultaat dan kan je je eigen simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of die het daar wel in doet en dan een andere simkaart in je eigen toestel. Daaruit kan je ook al zien of het aan je toestel ligt of simkaartje. 

Lukt dat niet, verander eens van netwerk en zet daarna terug bij Vodafone NL en je kan ook je netwerkinstellingen een reset geven. Dit zijn een beetje de dingen die je zelf al kan proberen. 

En controleer ook even op de website van Vodafone of er misschien een storing is in je omgeving? Zie: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Brianw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je toestel een keer uitzetten en weer aan, kijken wat die dan doet. Geen resultaat dan kan je je eigen simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of die het daar wel in doet en dan een andere simkaart in je eigen toestel. Daaruit kan je ook al zien of het aan je toestel ligt of simkaartje. 

Lukt dat niet, verander eens van netwerk en zet daarna terug bij Vodafone NL en je kan ook je netwerkinstellingen een reset geven. Dit zijn een beetje de dingen die je zelf al kan proberen. 

En controleer ook even op de website van Vodafone of er misschien een storing is in je omgeving? Zie: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Brianw 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat gek dat jouw mobiele data uit het niets meer werkt! Logisch dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik zie dat @Energieboy je al wat handige tips heeft gegeven. Super fijn. Ook in dit stappenplan vind je nog enkele tips. Zien we je terug met de uitkomsten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic