Beantwoord

Accounts koppelen vodafone

  • 8 augustus 2020
  • 11 reacties
  • 350 keer bekeken

Ik heb, per ongeluk, twee vodafone-account. Erg onhandig. Hoe kan ik mijn beide vodafone-account koppelen? 

icon

Beste antwoord door Cecilia Vodafone 10 augustus 2020, 12:46

Hi @CJvanRossem 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om 2 Vodafone accounts te koppelen aan je Mijn Ziggo account. Je kunt dit zelf realiseren via Mijn Ziggo. Wil je onderstaande eens proberen?

Vanuit Mijn Ziggo:
Log in op Mijn Ziggo
Klik op Gegevens
Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet
Klik op 'Ga naar Mijn account'
Klik onder 'Wel al een My Vodafone account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met je My Vodafone Account of gebruik de QR scanner in de My Vodafone App
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @CJvanRossem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je twee verschillende accounts hebt aangemaakt met twee nummers? Je kan dit laten doen door iemand van Vodafone maar je kan ook zelf de twee accounts met elkaar koppelen zodat je ze op 1 My Vodafone account kan inzien. 

Je kan dit heel eenvoudig doen via deze link:
https://www.vodafone.nl/account/accounts-samenvoegen/waarom

Laat even weten of het is gelukt 😁😉

Helaas, er schijnt iets niet in orde te zijn. De link lijkt niet te werken. 

Wel fijn dat ik snel antwoord kreeg. 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @CJvanRossem 
Dan ga ik je anders helpen!!
 

Ga via je browser naar:
https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Klik boven in beeld op het poppetje, zie plaatje 1
Kies voor MIJN ACCOUNT, foto 2
En klik nu op ACCOUNTS SAMENVOEGEN, foto 3

Dit moet op deze manier werken, probeer maar. 


 

 


 

 

Hartelijk dank voor je hulp. Op de mobiele site kan ik echter alleen de 'mijn ziggo account' koppelen, niet het andere vodafone-account. 

Reputatie 7
Badge +22

Hartelijk dank voor je hulp. Op de mobiele site kan ik echter alleen de 'mijn ziggo account' koppelen, niet het andere vodafone-account. 

Vreemd, je kan niet op je computer en/of browser van je telefoon je accounts koppelen? Hmm, zelf heb ik het zo ook gedaan en zie 2 accounts. Maar goed, mocht je er niet uit komen, wacht dan op een Vodafone medewerker en die kan je verder helpen. Vul dan aub gegevens van jezelf in bij profielinstellingen en dan kunnen ze je maandag verder helpen. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi @CJvanRossem 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om 2 Vodafone accounts te koppelen aan je Mijn Ziggo account. Je kunt dit zelf realiseren via Mijn Ziggo. Wil je onderstaande eens proberen?

Vanuit Mijn Ziggo:
Log in op Mijn Ziggo
Klik op Gegevens
Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet
Klik op 'Ga naar Mijn account'
Klik onder 'Wel al een My Vodafone account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met je My Vodafone Account of gebruik de QR scanner in de My Vodafone App
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

 

Reputatie 7
Badge +22

Had gehoopt dat mijn plaatjes ook duidelijk waren :-)

Reputatie 5
Badge +9

Yes, jouw plaatjes waren zeker duidelijk @Energieboy. Dat was alleen via de My Vodafone omgeving. Je kunt daar een Ziggo account samenvoegen aan je huidige My Vodafone omgeving. En in Mijn Ziggo kun je de Vodafone accounts weer samenvoegen. Dus vandaar mijn berichtje om het eens via Mijn Ziggo te proberen :blush:

Reputatie 7
Badge +22

Oke, ik snap het :-)
Je hebt gelijk! 

GElukt, @CJvanRossem ? :-)

Ja, het is gelukt. Maar ik had wel even de klantenservice nodig.