Yvonnevdcamphen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeringslink werkt niet

We hebben al diverse pogingen gedaan om account via de app op ipad te activeren maar blijft steeds hangen bij het aanklikken van activeringslink
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yvonnevdcamphendriks
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat dit je overkomt. Ik kan je dan het best doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone. Je kan ook de klantenservice benaderen door een chat te starten. Deze mensen kunnen je direct helpen.

Je kan ook via Facebook of Twitter met ze contact opnemen maar dan kan het even duren voor je bericht krijgt. Via deze community kan het niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en we niet in het systeem kunnen kijken ??

Maar via bovenstaande lukt het prima en krijg je hulp.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yvonnevdcamphendriks
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat dit je overkomt. Ik kan je dan het best doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone. Je kan ook de klantenservice benaderen door een chat te starten. Deze mensen kunnen je direct helpen.

Je kan ook via Facebook of Twitter met ze contact opnemen maar dan kan het even duren voor je bericht krijgt. Via deze community kan het niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en we niet in het systeem kunnen kijken ??

Maar via bovenstaande lukt het prima en krijg je hulp.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact met ons opgenomen Yvonnevdcamphendriks ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Sharon
Ik verneem wel vaker problemen met de link bij het activeren.
Waarom gaat dit zo vaak fout? Misschien is het goed om dit door te geven aan de juiste afdeling.
Want gebeurd echt vaker 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We raden altijd aan om het account (de eerste x dus) te activeren via een desktop. Maar, ik heb de kwestie nogmaals intern aangekaart. Dank voor de feedback! 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels opgelost Yvonnevdcamphendriks?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic