HuismanMax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ander vodafone-account aan ziggo-account verbinden

Hallo allemaal,

ik heb laatst een vodafone en een ziggo-account met elkaar verbonden, maar ik heb vanwege een abonnementsovername een ander vodafone-account moeten aanmaken, Ik wil dit nieuwe account graag aan mijn ziggo-account verbinden, maar ik weet niet hoe ik het oude vodafone-account van het ziggo-account los kan koppelen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi HuismanMax
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om contact met Vodafone op te nemen via een privé bericht te sturen naar Twitter en/of Facebook. Die afdeling kan voor je kijken wat er nu allemaal administratief staat en eventueel voor je aanpassen. Geef ze even de tijd als je het bericht hebt verzonden, ze kunnen zich er dan het best in verdiepen.

Succes in ieder geval en komt vast wel goed ?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi HuismanMax
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om contact met Vodafone op te nemen via een privé bericht te sturen naar Twitter en/of Facebook. Die afdeling kan voor je kijken wat er nu allemaal administratief staat en eventueel voor je aanpassen. Geef ze even de tijd als je het bericht hebt verzonden, ze kunnen zich er dan het best in verdiepen.

Succes in ieder geval en komt vast wel goed ?
HuismanMax
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy jammer, ik had gehoopt dat het heel makkelijk zou zijn. Toch bedankt, ik zal contact met ze opnemen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic