1
Vraag
2
Reacties
Danson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actuele belgeschiedenis inzien?

Hoe kan ik van deze maand mijn gebelde nummers achterhalen heb mijn bel geschiedenis met mijn stomme kop gewist !
Anders moet ik wachten op mijn nieuwe nota het eind van deze maand

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Danson
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je belgeschiedenis vind je óf in je telefoon óf in My Vodafone als de factuur van die maand zichtbaar is. Verder is het niet mogelijk om deze ergens anders terug te halen of op te vragen.

Eventueel zou je via je My Vodafone ook nog kunnen kijken, maar weet niet of je dan echt alles krijgt te zien wat je wenst te zien. Login op je My Vodafone, kies voor Tegoed, kies daarna voor Je verbruik bekijken, Kies dan voor Analyseer de details en kies dan voor Gesprekken. Dan krijg je de gesprekken vanaf het moment dat je nieuwe maand is ingegaan. Op dit manier kan je ook al wel iets bekijken.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Fijne zondag!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Danson
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je belgeschiedenis vind je óf in je telefoon óf in My Vodafone als de factuur van die maand zichtbaar is. Verder is het niet mogelijk om deze ergens anders terug te halen of op te vragen.

Eventueel zou je via je My Vodafone ook nog kunnen kijken, maar weet niet of je dan echt alles krijgt te zien wat je wenst te zien. Login op je My Vodafone, kies voor Tegoed, kies daarna voor Je verbruik bekijken, Kies dan voor Analyseer de details en kies dan voor Gesprekken. Dan krijg je de gesprekken vanaf het moment dat je nieuwe maand is ingegaan. Op dit manier kan je ook al wel iets bekijken.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Fijne zondag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je inderdaad inlogt zie je de nummers waarheen je gebeld en gesmst hebt. En je kunt er het verbruik van data opvragen. De nummers die jou gebeld hebben, zie je alleen terug in je toestel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het kunnen vinden Danson? Indien er geen reactie meer komt, zal het topic gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic