CTW

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

chaos gebruikersnaam-wachtwoord-combinatie ZiggoVodafone

Heb onlangs Vodafone en Ziggo accounts gekoppeld. Daar waren ze bij ZiggoVodafone heel blij mee (ik werd bedankt via de website!), maar ik niet. Integendeel. Ik kan nu nergens meer bij. NERGENS. Probeerde televisie te kijken via Ziggo Go, Probeerde mijn Ziggo facturen te bekijken. Maar geen enkele van mijn (nieuwe) gebruikersnaam-wachtwoord-combinaties in mijn wachtwoorden manager LastPass werkt meer. Ik heb nu iemand nodig die geduldig met mij alle knopen in de systemen kan ontwarren, en ook toegang heeft tot alle zgn. informatieve hulp-en-service pagina's en die kan aanpassen…. zodat niemand meer in zo'n toestand verzeild kan raken. Ik heb Firefox op mijn pc en laptop en Android telefoon en Safari op mijn iPad. En overal natuurlijk adblockers (en Privacy Badger).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @CTW 

Onze excuses voor de late reactie hier. Jouw topic is er doorheen geglipt. Heel erg vervelend en niet de bedoeling uiteraard! 
Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat je ondertussen gistermiddag contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft vervolgens de accounts ontkoppeld en je een nieuwe uitnodiging voor My Vodafone gestuurd. Is de chaos hiermee opgelost?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CTW 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bij het koppelen van je Ziggo en Vodafone account gebeuren er wel eens dingen die niet lekker lopen. Sommige mensen kwamen er achter dat men alleen nog maar kon inloggen bij Vodafone en dan met de inlog van hun Ziggo account en andere kon alleen nog inloggen bij Ziggo met hun Vodafone account en bij weer iemand anders was het Vodafone account verwisseld met het wachtwoord van Ziggo. 

Dus je zou alles eens kunnen proberen en kijken of het lukt of niet. Het is even puzzelen maar dan moet het wel lukken. En als je dit helemaal niet meer wil, wat ik overigens altijd kan aanraden bij iedereen, dan graag bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan ontkoppelen ze deze bij Vodafone en kan je weer normaal inloggen (op 2 accounts).

Succes!

CTW
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy. Dank voor je reactie! Inmiddels alle 8 combinaties van gebruikersnaam en wachtwoord geprobeerd: 4 voor My Ziggo en 4 voor My Vodafone. Allemaal mislukt. Ik kom nergens in. Irritant en onduidelijk dat inlogpogingen op My Vodafone ‘automatisch’ doorlinken naar een My Ziggo pagina. En irritant dat ik iedere keer na de zoveelste mislukte poging de melding krijg dat ik 15 minuten moet wachten voor ik een volgende poging kan doen. Dus ook mijn profielinstellingen gewijzigd (waar ze overigens vragen om én je klantnummer van Vodafone én je klantnummer van Ziggo- hee, ik had toch mijn accounts gekoppeld ??? - en ook om een handtekening - op een website???). Dus is nu het wachten op de ontkoppeling van die beide accounts?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je bij profielinstellingen alle gegevens invult dan helpt iemand van Vodafone je verder. 

CTW
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy:  Ik heb nog niemand van Vodafone gehoord, gezien of gesproken, dus ben geen stap verder. Ik kan nog steeds nergens bij met m'n gebruikersnamen en wachtwoorden van Ziggo en Vodafone. Ik moest voor deze reactie in dit forum / deze community ook weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Heb inmiddels een nieuwe sim-kaart per post thuis gekregen, maar durf niet mijn huidige, oude sim-kaart te vervangen door de nieuwe, zolang dit gebruikersnaamwachtwoordenprobleem niet opgelost is. Waardeloos toch!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Uiteraard vervelend dat er nog niemand is geweest maar ik weet dat het druk is bij Vodafone. Waarom bel je dan niet even de klantenservice? Die kunnen je ook helpen met het ontkoppelen van je account. En die kunnen dan eventueel je SIMkaart te wijzigen. Had je een nieuwe SIMkaart nodig? 

Nou goed, bel even en dan ben je binnen een enkele tijd geholpen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @CTW 

Onze excuses voor de late reactie hier. Jouw topic is er doorheen geglipt. Heel erg vervelend en niet de bedoeling uiteraard! 
Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat je ondertussen gistermiddag contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft vervolgens de accounts ontkoppeld en je een nieuwe uitnodiging voor My Vodafone gestuurd. Is de chaos hiermee opgelost?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic