1
Vraag
2
Reacties
zwemmer431

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom duurt het tonen van mijn actuele internet tegoed zo lang?

op sommige momenten, meestal in het weekend, moet ik soms uren wachten voor de actuele stand van het tegoed via my Vodafone wordt weergegeven. best lastig als je aan het streamen bent van bv. tv

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het tegoed wordt bijgewerkt zodra er een data sessie is afgesloten. Zit je nog midden in een data sessie, dan zie je dit nog niet terug @zwemmer431 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @zwemmer431 
Hmm, dat is natuurlijk heel vervelend. 
Heb zelf ook even gekeken, nu is het weekend wel weer afgelopen, maar hier verloopt het goed. Heb je alleen gekeken in je My Vodafone app of alleen via je browser? Misschien dat daar een verschil in zit? 

Ik kan je wel zeggen dat ik hier ook niet direct de juiste aantal mb’s zie. Dus als ik TV zit te kijken en ik kijk een half uur later weer dan is het niet minder. Misschien dat Vodafone daar niet direct actueel is of daar bepaalde tijden voor neemt. 

Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers online om je hier het juiste antwoord op te geven. Heb nog even geduld en dan kunnen ze je waarschijnlijk wel helpen. En anders zou je via je My Vodafone app een feedback kunnen geven via de 24/7 knop en dan komt het bij de juiste afdeling en die kunnen daar ook antwoord op geven. 

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@zwemmer431 We hebben afgelopen weekend een storing gehad met My Vodafone. Wellicht dat het daarmee te maken heeft gehad. Kun je het even in de gaten houden en ons iets laten weten als het weer niet goed werkt? Dankjewel!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het tegoed wordt bijgewerkt zodra er een data sessie is afgesloten. Zit je nog midden in een data sessie, dan zie je dit nog niet terug @zwemmer431 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic