Beantwoord

Dataverbruik

  • 21 januari 2019
  • 5 reacties
  • 1555 keer bekeken

Ik verbruik in korte tijd veel data maar ik kan niet achter de oorzaak komen. De link op My Vodaphone werkt niet. Heeft iemand hier een antwoord op hoe ik achter de oorzaak kan komen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 21 januari 2019, 19:54

Hoi @RienUtrecht
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je online bent, verbruik je MB's. En het kan pijnlijk worden als je over je bundel heengaat, want MB's kosten geld.

Handige apps om je verbruik te meten
  • Download de My Vodafone App. Dan heb je jouw actuele verbruik en tegoed direct bij de hand.
  • Gebruik een datateller app (als je een Android gebruikt). Deze houdt bij hoeveel MB's je telefoon verbruikt.
  • Ook hebben de meeste toestellen een optie die je inzicht geeft in je datagebruik. Check hoe je dat kunt zien.
Denk eraan dat geen enkele datateller je verbruik 100% precies kan weergeven. Daarnaast is onze datateller leidend voor de rekening. Je kunt dus geen rechten ontlenen aan de datateller van je telefoon.

Zie meer info: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml

Als je een iPhone hebt dan kan je deze info hier terug vinden:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201299
https://www.appletips.nl/ios-mobiele-dataverbruik/

Hoop je hiermee te hebben geholpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @RienUtrecht
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je online bent, verbruik je MB's. En het kan pijnlijk worden als je over je bundel heengaat, want MB's kosten geld.

Handige apps om je verbruik te meten
  • Download de My Vodafone App. Dan heb je jouw actuele verbruik en tegoed direct bij de hand.
  • Gebruik een datateller app (als je een Android gebruikt). Deze houdt bij hoeveel MB's je telefoon verbruikt.
  • Ook hebben de meeste toestellen een optie die je inzicht geeft in je datagebruik. Check hoe je dat kunt zien.
Denk eraan dat geen enkele datateller je verbruik 100% precies kan weergeven. Daarnaast is onze datateller leidend voor de rekening. Je kunt dus geen rechten ontlenen aan de datateller van je telefoon.

Zie meer info: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml

Als je een iPhone hebt dan kan je deze info hier terug vinden:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201299
https://www.appletips.nl/ios-mobiele-dataverbruik/

Hoop je hiermee te hebben geholpen.
Heb je wat aan de tips van @Energieboy gehad @RienUtrecht?
Indien er geen update komt @RienUtrecht, dan wordt het topic binnenkort gesloten.
Reputatie 7
Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic is gearchiveerd.