Arie73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik Multi Data Sim niet te zien. Dagelijks verbruik sowieso niet goed zichtbaar.

Je kunt als klant niet zien hoeveel data je verstookt via je Multi Data Sim, dat vind ik een beetje achterhaald om het maar mild uit te drukken.

Het is me ook niet duidelijk of ik nu wél of niet 1GB extra heb omdat ik een MDS heb, dat lees ik overal maar ik kan het nergens zien.

Sowieso is het dataverbruik in de App op de site slecht inzichtelijk, er staat een waardeloos staatje wat ik nog 'zou kunnen' met mijn resterende bundel. Ik wil gewoon weten wat ik per dag verbruik, of liever nóg nauwkeuriger. Dan kun je er ook de echte dataslurpers uithalen.

Dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Arie73

Welkom op de Community!
Ik zie dat er nog geen reactie is geplaatst. Mijn excuses hiervoor!

Zodra je het tegoed gaat specificeren, zie je dan ook niet dat de multisim erbij staat? Zoniet dan hoor ik het graag! Dan kan ik dit intern aankaarten.
Je kunt per dag kijken wat er verbruikt is als je het specificeert. Dit kan zowel via de app als via de website.
Via de app ga je naar tegoed. Onderaan kun je klikken op verbruik bekijken. Hier kun je aangeven wat je precies wilt inzien en over welke periode.

Mijn collega's kunnen met je mee kijken hiervoor. Zij kunnen ook zien of je aan de voorwaarden voldoet voor de 1Gb en of deze erop staat.
Via de Community kan ik helaas niet in de systemen wegens privacy redenen. Je kunt hiervoor een chat starten in My Vodafone of bellen met 1201.
Laat je weten wat de uitkomst was?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Arie73

Welkom op de Community!
Ik zie dat er nog geen reactie is geplaatst. Mijn excuses hiervoor!

Zodra je het tegoed gaat specificeren, zie je dan ook niet dat de multisim erbij staat? Zoniet dan hoor ik het graag! Dan kan ik dit intern aankaarten.
Je kunt per dag kijken wat er verbruikt is als je het specificeert. Dit kan zowel via de app als via de website.
Via de app ga je naar tegoed. Onderaan kun je klikken op verbruik bekijken. Hier kun je aangeven wat je precies wilt inzien en over welke periode.

Mijn collega's kunnen met je mee kijken hiervoor. Zij kunnen ook zien of je aan de voorwaarden voldoet voor de 1Gb en of deze erop staat.
Via de Community kan ik helaas niet in de systemen wegens privacy redenen. Je kunt hiervoor een chat starten in My Vodafone of bellen met 1201.
Laat je weten wat de uitkomst was?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic