DebbyBogers

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

eigen profielgegevens aanmaken per nummer in My Vodafone bij Red Together abonnement

beste Vodafone,

Ik als beheerder van een Red Togehter abonnement kan in My Vodafone de nummers zien van alle leden van mijn Red Together.

Is het mogelijk om elk lid apart op hun eigen mobiel, in My vodafone zelf in te loggen en alleen hun nummer te zien en niet die van de rest? Volgens mij moet het kunnen, maar ik kan nergens meer vinden hoe.

Met vriendelijke groet,

Debby Bogers

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je nog een DM gestuurd @DebbyBogers. Werkt My Vodafone inmiddels voor iedereen?

Bekijk in context

16 Reacties 16
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DebbyBogers 
Dat is het probleem als je op meerdere plekken een vraag plaatst. Ik heb inmiddels antwoord gegeven op deze topic: https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/red-together-namen-leden-aanpassen-302035?postid=3331...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @DebbyBogers . Welkom hier!

Ja, dat is mogelijk! Ik moet even denken hoe het ook al weer precies zat. Ik heb zelf geen Red Together abonnement, waardoor ik de stappen niet kan reproduceren. 

Volgens mij kan je, als je ingelogd bent met het hoofdaccount, onder “producten” kiezen voor “Red together (alles over of instellingen ofzo)” en zie je daar een optie als “MyVodafone account activeren” of dergelijke. 

 

Laat even weten of je er zo uitkomt. Lukt het niet, geef dan een gil, dan ga ik het uitzoeken! Vul dan ook je telefoonnummer in in je profiel, zodat ik even mee kan kijken :-). 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het hiermee gelukt @DebbyBogers?

DebbyBogers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee niet gelukt. 

de optie “myvodafone account activeren” zie ik nergens.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als je inlogt op de website, kun je via het kopje profiel iedereen uitnodigen voor hun eigen account via het kopje My Vodafone Account.
Daar kun je per nummer iedereen uitnodigen @DebbyBogers 
Indien iemand al een account heeft op het e-mailadres wat ze willen gebruiken, dan zal eerst het oude account verwijderd moeten worden. Dit kunnen wij alleen. 
Mocht dit het geval zijn, laat de medegebruikers even hier een account aanmaken, reageren in dit topic en hun gegevens invullen in hun profiel.

 

DebbyBogers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven,

Dit werkt daar niet. Ik kan wel iemand uitnodigen maar die ontvangt geen email. Ook is er geen optie om het wachtwoord te resetten van de twee accounts die er al inzitten. Als je via de app Wachtwoord vergeten/opvragen wil doen krijg je gewoon geen email binnen om te resetten.

 

Modarator edit: foto verwijderd ivm privacy en namen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is raar! Vanuit daar zou meteen een mail verstuurd moeten worden @DebbyBogers. Hebben ze ook geen mail ontvangen in hun spam inbox? 

DebbyBogers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone Nee alle folders gecheckt in de mail maar geen e-mails ontvangen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een DM sturen met de volgende informatie @DebbyBogers 
Per persoon het mobiele nummer, naam (voor en achternaam), geboortedatum en e-mailadres.
Daarnaast heb ik de volgende gegevens voor de verificatie van jou nodig: 

Naam, adres, postcode, geboortedatum, emailadres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je nog een DM gestuurd @DebbyBogers. Werkt My Vodafone inmiddels voor iedereen?

DebbyBogers
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone Alles werkt nu. Bedankt voor de hulp.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @DebbyBogers 

Vinzenco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg het hier ook niet voor elkaar om alle gezinsleden een eigen account in hun telefoon te geven….wat is nu de oplossing??

 

Vodafone Red together met 4 gebruikers.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Vinzenco,

Heb je bovenstaande tips geprobeerd? Mocht dit ook geen succes zijn geweest, vul dan even je profielgegevens in met in ieder geval je naam, adres, postcode, geboortedatum, emailadres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik met je meekijken. 

Vinzenco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Dankjewel @Vinzenco!

Ik wil jouw account van My Vodafone verwijderen en je dan een uitnodiging sturen om een nieuwe aan te maken. Echter, het programma waarmee ik je die uitnodiging moet sturen, is nu even niet beschikbaar. Dus ik wacht even met verwijderen totdat ik je ook meteen weer een nieuw account kan laten aanmaken. Zodra dat het geval is, ontvang je dus een e-mail hierover. Ik hou het in de gaten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic