Beantwoord

Foutmelding in app: "Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar"

  • 3 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 555 keer bekeken

Ik heb sinds kort een abonnement in plaats van prepaid en nu kan ik niet inloggen in de app. Op de website staat ook nog steeds My Prepaid. Het lijkt erop dat mijn account nog niet goed gekoppeld is.

Ik kan ook geen nieuw account aanmaken want dan krijg ik de melding dat het account al bestaat.

Kan iemand me hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 5 oktober 2020, 10:36

Ik heb je oude My Vodafone account verwijderd @Lwtz 
Daarnaast heb ik je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail op je nieuwe klantnummer.

Je kreeg deze melding omdat je account nog op prepaid stond. Doordat je over gaat naar een abonnement, krijg je ook een nieuw klantnummer en een ander profiel. 
 

Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hoi @Lwtz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat het het beste is dat iemand van Vodafone met je mee kijkt. Als je nu bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone, vanaf as maandag, kijken wat er aan de hand is en je verder helpen. 

Waarom maandag? Omdat er dan weer iemand van Vodafone hier online komt en de vragen beantwoord. Graag alles gegevens invullen en dan komt het wel goed. Fijn weekend nog. 

Bedankt voor je snelle reactie @Energieboy. Ik heb mijn profiel aangevuld, dus ik wacht maandag wel even af.

Fijn weekend!

Ik heb je oude My Vodafone account verwijderd @Lwtz 
Daarnaast heb ik je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail op je nieuwe klantnummer.

Je kreeg deze melding omdat je account nog op prepaid stond. Doordat je over gaat naar een abonnement, krijg je ook een nieuw klantnummer en een ander profiel. 
 

Laat je weten of het gelukt is? 

Hi @Steven Vodafone, bedankt voor je hulp. Het heeft gewerkt!

Heel graag gedaan @Lwtz