1
Vraag
2
Reacties
Lwtz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding in app: "Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar"

Ik heb sinds kort een abonnement in plaats van prepaid en nu kan ik niet inloggen in de app. Op de website staat ook nog steeds My Prepaid. Het lijkt erop dat mijn account nog niet goed gekoppeld is.

Ik kan ook geen nieuw account aanmaken want dan krijg ik de melding dat het account al bestaat.

Kan iemand me hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je oude My Vodafone account verwijderd @Lwtz 
Daarnaast heb ik je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail op je nieuwe klantnummer.

Je kreeg deze melding omdat je account nog op prepaid stond. Doordat je over gaat naar een abonnement, krijg je ook een nieuw klantnummer en een ander profiel. 
 

Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lwtz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat het het beste is dat iemand van Vodafone met je mee kijkt. Als je nu bij je profielinstellingen alle gegevens hebt ingevuld dan kan iemand van Vodafone, vanaf as maandag, kijken wat er aan de hand is en je verder helpen. 

Waarom maandag? Omdat er dan weer iemand van Vodafone hier online komt en de vragen beantwoord. Graag alles gegevens invullen en dan komt het wel goed. Fijn weekend nog. 

Lwtz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je snelle reactie @Energieboy. Ik heb mijn profiel aangevuld, dus ik wacht maandag wel even af.

Fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je oude My Vodafone account verwijderd @Lwtz 
Daarnaast heb ik je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail op je nieuwe klantnummer.

Je kreeg deze melding omdat je account nog op prepaid stond. Doordat je over gaat naar een abonnement, krijg je ook een nieuw klantnummer en een ander profiel. 
 

Laat je weten of het gelukt is? 

Lwtz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Steven Vodafone, bedankt voor je hulp. Het heeft gewerkt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Lwtz 

fredvds73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. In de app staat een oud nummer. En ondertussen heb ik een nieuw nummer welke van de week is omgezet van prepaid naar abbo. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @fredvds73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is eigenlijk beter om een eigen topic te openen. Maar nu je hier toch al online bent zal ik @Cecilia of @Alex vragen om je te helpen. Heb nog even geduld aub. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @fredvds73
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik help je hier graag mee! Wil je mij in een privéberichtje meer informatie toesturen, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam (e-mailadres) My Vodafone:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic