Yvonne101

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toegang tot My Vodafone

Ik heb nu al meerdere keren geprobeerd op mijn vodafone te komen zodat ik mijn facturen kan downloaden om mijn administratie op orde te houden. Maar de pagina blijft maar onbereikbaar, en wil ik chatten is er ook niemand beschikbaar.
Ik blijf maar "later weer proberen" maar zonder succes.
Wanneer zal dit probleem opgelost zijn en hoe kom ik aan mijn facturen?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Yvonne101
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens je koekjes van je internet browser delete?
Er was gisteren wel een storing en die moet opgelost zijn namelijk. Misschien ligt het aan je cookies (koekjes). Wil je dat eens proberen en/of anders een andere browser, misschien helpt dat.

Laat even weten of het is gelukt.
Hoe koekjes wissen: https://www.browserchecker.nl/cookies-verwijderen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Yvonne101, is het inloggen met de hulp van Energieboy nog gelukt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic