JanssenHMJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inlog gegevens niet te wijzigen door vergeten oud wachtwoord

Beste,

Wie o wie kan ons helpen?

We hebben een jaar geleden een Vodafone account aangemaakt, toen mijn vrouw overstapte van Ziggo naar Vodafone.
Dit zou zogenaamd voordeliger zijn!!! Helaas echt niet is alleen maar duurder geworden.

Maar goed, nu wouden we graag onze gegevens willen inzien en evt wijzigen.
maar je raad het al het wachtwoord vergeten, nu wouden we een nieuw ww aanmaken blijk ik hier voor het oude wachtwoord nodig te hebben.

Als ik dan probeer om het te wijzigen via de link "wachtwoord vergeten" klik en email en postcode ingeef zoals bekend bij vodafone . komt er telkens te staan " Dat ging niet goed. Wil je het later nog eens proberen?"

Wie kan ons helpen, daar ik geen verdere informatie kan vinden!!!

Thanks alvast!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JanssenHMJ
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vragen kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Via de community kan niemand je deze informatie verstrekken vanwege privacy redenen. Mocht je niet willen bellen met de klantenservice dan kan je ook een chat starten.

Succes en ik denk dat het via bovenstaande wegen wel zal lukken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JanssenHMJ
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vragen kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Via de community kan niemand je deze informatie verstrekken vanwege privacy redenen. Mocht je niet willen bellen met de klantenservice dan kan je ook een chat starten.

Succes en ik denk dat het via bovenstaande wegen wel zal lukken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic