ankekerkers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen my vodafone

Beste medewerker vodafone,

My vodafone geeft een errormelding.
Om te kunnen bellen heb ik zo snel mogelijk mijn pukcode nodig die ik enkel kan vinden op my vodafone.
Zou u me spoedig mijn pukcode door kunnen sturen/ervoor zorgen dat de error melding verdwijnt.

Alvast bedankt!

mvg,

Anke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ankekerkers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan wel kloppen want Vodafone heeft op dit moment problemen met inloggen op My Vodafone. Zie ook deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/my-vodafone-storing-296291/index1.html#post301618

Je zou eventueel contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen en/of een chat starten met iemand van de klantenservice omdat je niet bellen kan natuurlijk :). Deze mensen kunnen je vast helpen, mits de storing daar ook aanwezig is dan zal je toch nog even moeten wachten tot het is opgelost.

Maar je kan het altijd even proberen!
Nog een kleine tip: mocht je nog het uitdruk kaartje hebben, waar je SIM-kaart inzat, dan kan je daar ook de Pukcode op terug vinden. Misschien heb je daar ook iets aan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ankekerkers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan wel kloppen want Vodafone heeft op dit moment problemen met inloggen op My Vodafone. Zie ook deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/my-vodafone-storing-296291/index1.html#post301618

Je zou eventueel contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen en/of een chat starten met iemand van de klantenservice omdat je niet bellen kan natuurlijk :). Deze mensen kunnen je vast helpen, mits de storing daar ook aanwezig is dan zal je toch nog even moeten wachten tot het is opgelost.

Maar je kan het altijd even proberen!
Nog een kleine tip: mocht je nog het uitdruk kaartje hebben, waar je SIM-kaart inzat, dan kan je daar ook de Pukcode op terug vinden. Misschien heb je daar ook iets aan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic