Beantwoord

Inloggen My Vodafone - opgelost

  • 1 maart 2020
  • 4 reacties
  • 737 keer bekeken

Hi ik ben een tijdje terug overgestapt van prepaid naar abbonement maar als ik wil inloggen op my vodafone krijg ik een melding van rollen voor gebruiker zijn niet beschikbaar

Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Energieboy 1 maart 2020, 18:08

Hoi @Casperrr 
Is het ook niet gelukt om opnieuw aan te vragen? 
Info hier over, zie: https://www.vodafone.nl/support/hulp-bij-my-vodafone.shtml#account

Misschien dat je opnieuw moet aanmaken omdat je nu van prepaid naar abonnement bent gegaan. Je kan het altijd even proberen. Laat weten of dit is gelukt. 

Lukt het niet, bel dan de klantenservice van Vodafone of begin een chat op die pagina. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Casperrr 
Is het ook niet gelukt om opnieuw aan te vragen? 
Info hier over, zie: https://www.vodafone.nl/support/hulp-bij-my-vodafone.shtml#account

Misschien dat je opnieuw moet aanmaken omdat je nu van prepaid naar abonnement bent gegaan. Je kan het altijd even proberen. Laat weten of dit is gelukt. 

Lukt het niet, bel dan de klantenservice van Vodafone of begin een chat op die pagina. 

Heyy ik kan weer inloggen en heb net ff me account uitgebreid en is gelukt. Kan nu gelukkig me abonnementen en bundels weer zien!!

Toppers

Super om te horen @Casperrr!

Reputatie 7

Opgelost :) Topic gesloten.