Bigoak

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Instellingen MyVodafone aanpassen

Is er een mogelijkheid dat je alle berichten over Ziggo uit My Vodafone kan weren? Ik heb Ziggo (UPC) gehad en ben daar zeer ontevreden weg gegaan. Pas na 2 jaar heb ik Ziggo zover gekregen dat ze niet meer bellen, reclame sturen of op andere manieren mij lastig vallen. Hiervoor zelfs 3x recht van verzet moeten aanvragen.
Nu krijg ik wederom berichten via Vodafone om maar over te stappen. Gezien de ervaringen en de 2x zo hoge kosten heb ik daar geen zin in. ik zou graag verstoken willen blijven van enige informatie van Ziggo als ik in mijn Vodafone omgeving zit.
Bij bijna alle bedrijven waar ik mee te maken heb is het mogelijk om te selecteren welke emails en berichten ik wil ontvangen en zou dit ook graag in My Vodafone willen doen. Ik kan alleen niet vinden waar.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bigoak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat dit een beetje lastig gaat worden want Vodafone en Ziggo zijn nu 1 bedrijf en dan is het logisch dat ze dan via de mail van Vodafone (of My Vodafone) ook reclame maken voor Ziggo. Wil je deze niet ontvangen dan denk ik dat je alles moet stoppen aan mail, ook die van Vodafone. Het beste is dan om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk wel helpen met de vraag die je hebt. Wij klanten kunnen dit niet hier op de community.

Succes in ieder geval, ik hoop dat het allemaal gaat lukken om dit tegen te houden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bigoak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat dit een beetje lastig gaat worden want Vodafone en Ziggo zijn nu 1 bedrijf en dan is het logisch dat ze dan via de mail van Vodafone (of My Vodafone) ook reclame maken voor Ziggo. Wil je deze niet ontvangen dan denk ik dat je alles moet stoppen aan mail, ook die van Vodafone. Het beste is dan om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk wel helpen met de vraag die je hebt. Wij klanten kunnen dit niet hier op de community.

Succes in ieder geval, ik hoop dat het allemaal gaat lukken om dit tegen te houden.
Bigoak
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Dat is natuurlijk grote onzin. Ik kan bij ieder bedrijf aangeven wat ik wil ontvangen. Bij een supermarkt kan ik aangeven of ik emails wil ontvangen over groenten, (alcoholische) dranken, enzovoort. Bij een firma als Bol, CoolBlue en dergelijke of ik informatie over koelkasten, ovens en zo wil krijgen.
Het moet niet zo moeilijk zijn om via een instelling aan te kunnen geven of je informatie wil over:

  • mobiele telefonie
  • televisie
  • vaste telefonie
  • internet
door de vele informatie van Ziggo mis ik wellicht aanbiedingen en acties van mobiele telefonie die voor mij wel aantrekkelijk zijn. Maar zodra er Ziggo instaat, dan verdwijnt die email per direct in de (digitale) vuilnisbak. 5 jaar alleen maar problemen gehad (lag altijd aan de kabels...) en nu al ruim 2,5 jaar storingsvrij bij een ander over dezelfde kabels.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ga eens naar je My Vodafone en dan naar Profiel en daarna naar Privacyinstellingen.
Daar kan je vinden hoe je acties en aanbiedingen van Vodafone wenst te ontvangen en deze ook uitzetten.
En als je daar hebt aangegeven acties en aanbiedingen te ontvangen dan snap ik wel dat het ook mogelijk is dat je iets van Ziggo ontvangt, het is namelijk 1 bedrijf.

Maar in ieder geval, op die pagina kan je het aanpassen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic