eline0205

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen my vodafone account aanmaken

Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe simkaart binnen gekregen omdat ik een abonnement heb genomen. De oude simkaart (hetzelfde nummer) doet het nu niet meer. Nu heb ik de nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan en krijg ik de melding: geen simkaart gedetecteerd. Ik ga ervan uit dat dat komt omdat hij nog niet is geactiveerd.
Om de sim te activeren heb ik een my vodafone account nodig, toen ik registreerde werd code per sms gestuurd. Die kan ik dus niet ontvangen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of is de foutmelding niet van het activeren?
Ik hoor graag van iemand.

Mvg Eline
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi eline0205

Ik kan me voorstellen dat je de simkaart zo snel mogelijk geactiveerd wilt hebben samen met het My Vodafone account.
Kun je ons hierover een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Zorg er wel voor dat je het simkaartnummer bij de hand hebt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi eline0205

Ik kan me voorstellen dat je de simkaart zo snel mogelijk geactiveerd wilt hebben samen met het My Vodafone account.
Kun je ons hierover een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Zorg er wel voor dat je het simkaartnummer bij de hand hebt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt eline0205 met het activeren van de simkaart en het My Vodafone account?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic