Bart Heideman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

leentoestel retour

Beste,

Ik kreeg van Dynafix per mail en sms te horen dat mijn kapotte toestel is gerepareerd en retour kan worden verzonden. Echter kan dit pas als Find My iPhone is uitgeschakeld op het leentoestel.

Nu is het volgende het geval. Ik heb bij afhaal van mijn eigen iPhone tien aangegeven bij Dynafix dat ik de hele maand augustus in IJsland zit. Ik ben de 28e weer terug in Nederland. Mij is destijds te verstaan gegeven dat dat prima is, maar dat er wel kosten verbonden zijn aan het uitstel van retournering van het leentoestel. Dit zou gaan om €25,- per week. Ik heb daar destijds akkoord op gegeven.

Graag zou ik bij deze bevestigd krijgen dat dit nog steeds geen probleem oplevert voor de retournering van mijn toestel eind augustus. We zouden een afspraak kunnen maken op 29 augustus aanstaande om mijn toestel te retourneren en het leentoestel op te halen.

Zou u mij willen laten weten of dit voor jullie oké is?

Ik hoor het graag.


Hartelijke groet, Bart
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Bart Heideman

Wat lekker dat je zo lang in IJsland verblijft.

Je hebt hierover een afspraak gemaakt met Dynafix/Dynalogic.
Ik raad je dan ook aan om hun hierover te contacteren. Wij zien helaas geen gemaakte afspraken hierover in.
Je kunt hiervoor bellen met (045) 750 15 15

Nog een fijn verblijf!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Bart Heideman

Wat lekker dat je zo lang in IJsland verblijft.

Je hebt hierover een afspraak gemaakt met Dynafix/Dynalogic.
Ik raad je dan ook aan om hun hierover te contacteren. Wij zien helaas geen gemaakte afspraken hierover in.
Je kunt hiervoor bellen met (045) 750 15 15

Nog een fijn verblijf!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic