Erik-Jan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MB doneren lukt niet

Na de laatste update van de My Vodafone app, waarin de Johan Cruyff foundation voor donatie is toegevoegd, kan ik niet meer MB's doneren. Als ik kijk op het forum, dan is dit een bekend probleem. Wanneer is dit opgelost?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erik-Jan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ze problemen die je op de community hebt gevonden al wel van een lange tijd geleden is. Inmiddels is er een update van de app uitgekomen en zou het weer naar behoren moeten werken.

Maar je hebt gelijk, ik heb hier zojuist ook een test gedaan en er staat wel dat ik een donatie heb gedaan maar er stond nog 0 GB en ik heb ook geen SMS ontvangen dat ik nu mee doe. Goed dat je het hier nog even aankaart, dat is toch iets wat nog een verbetering nodig heeft.

Het best wat je kan doen, want dan komt het namelijk ook gelijk bij de juiste afdeling, is in de Vodafone App gaan naar MB's doneren en als je op de pagina IK DOE MEE! bent, rechts boven in beeld drukken op het 24/7 logo. Druk dan op feedback en dan kan je daar aangeven dat het niet in orde is. Ik heb dit zojuist ook gedaan en hoe meer mensen dit doen, hoe sneller ze zien dat er nog iets mis is.

Misschien dat een moderator het ook nog kan doorgeven aan de juiste afdeling. Maar voor nu is het beter om een feedback te geven. Bedankt voor het melden in ieder geval!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Erik-Jan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ze problemen die je op de community hebt gevonden al wel van een lange tijd geleden is. Inmiddels is er een update van de app uitgekomen en zou het weer naar behoren moeten werken.

Maar je hebt gelijk, ik heb hier zojuist ook een test gedaan en er staat wel dat ik een donatie heb gedaan maar er stond nog 0 GB en ik heb ook geen SMS ontvangen dat ik nu mee doe. Goed dat je het hier nog even aankaart, dat is toch iets wat nog een verbetering nodig heeft.

Het best wat je kan doen, want dan komt het namelijk ook gelijk bij de juiste afdeling, is in de Vodafone App gaan naar MB's doneren en als je op de pagina IK DOE MEE! bent, rechts boven in beeld drukken op het 24/7 logo. Druk dan op feedback en dan kan je daar aangeven dat het niet in orde is. Ik heb dit zojuist ook gedaan en hoe meer mensen dit doen, hoe sneller ze zien dat er nog iets mis is.

Misschien dat een moderator het ook nog kan doorgeven aan de juiste afdeling. Maar voor nu is het beter om een feedback te geven. Bedankt voor het melden in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Erik-Jan,

Nog even een aanvulling hierop: je mag dit doorgeven aan onze klantenservice via Facebook, Twitter, telefonisch of chat. Mijn collega's kunnen dan voor jou een case aanmaken voor onze technische dienst. We hebben inderdaad een aantal klachten hierover ontvangen, dus we ontvangen graag meer informatie hierover.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Erik-Jan

Heb je inmiddels een onderzoek laten aanmaken?
Mocht dit nog niet gedaan zijn, dan kan ik dit voor je doen. Laat het even weten, dan stuur ik je een privé bericht.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic