Blad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn wifi werkt plotseling niet meer , ik heb een motorlola G3

Ik heb een motorolaG3, en sinds gisteren werkt mijn WiFi niet meer !
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Blad
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is het alleen bij je thuis met Wifi of overal?
Ik heb eens rond gekeken op internet wat je zou kunnen doen en als je het probleem overal hebt dan kan het aan je Wifi liggen in het toestel en dan moet die misschien ter reparatie worden verzonden. Maar als je het probleem alleen thuis hebt dan kan het natuurlijk ook iets anders zijn en dan is misschien een reset van je modem een idee.

Ik heb hier een verhaal van iemand die ook zoiets had en die geeft als oplossing, fabrieksinstellingen terugzetten. Maar zorg dan aub wel dat je een backup hebt gemaakt!

Durf je het zelf niet, ga dan langs een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je misschien verder helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Blad
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is het alleen bij je thuis met Wifi of overal?
Ik heb eens rond gekeken op internet wat je zou kunnen doen en als je het probleem overal hebt dan kan het aan je Wifi liggen in het toestel en dan moet die misschien ter reparatie worden verzonden. Maar als je het probleem alleen thuis hebt dan kan het natuurlijk ook iets anders zijn en dan is misschien een reset van je modem een idee.

Ik heb hier een verhaal van iemand die ook zoiets had en die geeft als oplossing, fabrieksinstellingen terugzetten. Maar zorg dan aub wel dat je een backup hebt gemaakt!

Durf je het zelf niet, ga dan langs een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je misschien verder helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was is ondertussen de status @Blad ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt met het terugzetten naar fabrieksinstellingen @Blad en heeft dit geholpen. We horen graag van je. Mocht er binnenkort geen reactie worden gegeven, dan zal het topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic