Beantwoord

mijn ziggo ontkoppelen van mijn Vodafone

  • 3 augustus 2020
  • 13 reacties
  • 410 keer bekeken

Beste Vodafone, ik ben geen klant van vodafone meer en ik wil graag mijn ziggo account ontkoppelen van mijn Vodafone.. hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Cecilia Vodafone 3 augustus 2020, 13:17

Hi @twerkman 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer dat je geen klant meer bij ons bent. Wat betreft jouw vraag over het ontkoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account zit je hier helemaal op de juiste plek. Je had jouw gegevens al netjes ingevuld naar aanleiding van de tip van @Energieboy. Super fijn, want zo kon ik direct aan de slag gaan. Bij deze wil ik je laten weten dat het Vodafone account is ontkoppelt. :hugging:

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @twerkman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan zit je op de juiste Community. Iemand van Vodafone kan je hiermee helpen om je account van elkaar los te koppelen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kan iemand van Vodafone direct voor je aan de slag.

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het wel. Iemand van Vodafone helpt je verder!

ik heb alles ingevuld! hoe moet ik nu verder?

Reputatie 7
Badge +22

ik heb alles ingevuld! hoe moet ik nu verder?

Niets, wachten tot iemand van Vodafone je bericht oppakt en dan gaat die er mee aan de slag. Dus nu is het gewoon wachten en dan komt het goed. Als het aangepast is zal deze medewerker dit hier ook aan je melden.

Mocht je nog meer vragen hebben, of andere vragen, stel ze gerust. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi @twerkman 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer dat je geen klant meer bij ons bent. Wat betreft jouw vraag over het ontkoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account zit je hier helemaal op de juiste plek. Je had jouw gegevens al netjes ingevuld naar aanleiding van de tip van @Energieboy. Super fijn, want zo kon ik direct aan de slag gaan. Bij deze wil ik je laten weten dat het Vodafone account is ontkoppelt. :hugging:

Dag,

Ik heb bij het koppelen van ziggo aan vodafone een oude ziggo account gekoppeld. Ik wil deze graag ontkoppelen, zodat ik de juiste ziggo account kan koppelen.

 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Rutgerhdntrk 
Dit kan natuurlijk voor je worden geregeld.
Als je bij de profielinstellingen je gegevens geeft dan kan Vodafone direct voor je aan de slag als iemand van Vodafone je bericht ziet. Gaat goed komen :wink:

Hey @Rutgerhdntrk . Welkom hier!

Oeps, dat kan gebeuren natuurlijk. Ik heb je MijnZiggo account verwijderd (dus losgekoppeld van het account dat je gebruikt voor MyVodafone). Je kunt het account nu aanmaken/koppelen aan je goede Ziggo klantnummer :-). 

@Lycke Vodafone dank je wel!

 

ik zag dat er bij ziggo nog een oude account geregistreerd staat. Kan je die verwijderen?

 

*****@ruvi.nl staat daarbij. 

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Rutgerhdntrk,

Ik heb geen oud account met dat e-mailadres gevonden. Wel een oude Mijn Ziggo, maar dan met een gebruikersnaam (geen mailadres), bedoel je die? 

In alle andere gevallen kun je het negeren :relaxed:

Ik wil graag me ziggo en vodafone ontkoppelen maar kom er niet uit

Reputatie 7
Badge +22

Ik wil graag me ziggo en vodafone ontkoppelen maar kom er niet uit

Daar kan iemand van Vodafone je mee helpen. Als je nog even geduld hebt dan spreken ze je hier aan. Dit kan @Lycke Vodafone of @Cecilia Vodafone of @Alex Vodafone zijn 😁

Wil je wel alvast bij je profielinstellingen alle gegevens invullen. Dan kunnen ze direct voor je aan de slag. 

Bedankt voor je reactie, ik heb ondertussen de gegevends ingevuld en hoop dat me account snel ontkoppelt kan worden :)

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Rstok, goed dat je dit topic hebt gevonden, welkom!

Ik heb zojuist je Mijn Ziggo ontkoppeld, hiervoor kun je nu een nieuw account aanmaken :relaxed:

Reageer