twerkman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn ziggo ontkoppelen van mijn Vodafone

Beste Vodafone, ik ben geen klant van vodafone meer en ik wil graag mijn ziggo account ontkoppelen van mijn Vodafone.. hoe doe ik dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @twerkman 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer dat je geen klant meer bij ons bent. Wat betreft jouw vraag over het ontkoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account zit je hier helemaal op de juiste plek. Je had jouw gegevens al netjes ingevuld naar aanleiding van de tip van @Energieboy. Super fijn, want zo kon ik direct aan de slag gaan. Bij deze wil ik je laten weten dat het Vodafone account is ontkoppelt. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @twerkman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan zit je op de juiste Community. Iemand van Vodafone kan je hiermee helpen om je account van elkaar los te koppelen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kan iemand van Vodafone direct voor je aan de slag.

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het wel. Iemand van Vodafone helpt je verder!

twerkman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb alles ingevuld! hoe moet ik nu verder?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
twerkman wrote:

ik heb alles ingevuld! hoe moet ik nu verder?

Niets, wachten tot iemand van Vodafone je bericht oppakt en dan gaat die er mee aan de slag. Dus nu is het gewoon wachten en dan komt het goed. Als het aangepast is zal deze medewerker dit hier ook aan je melden.

Mocht je nog meer vragen hebben, of andere vragen, stel ze gerust. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @twerkman 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer dat je geen klant meer bij ons bent. Wat betreft jouw vraag over het ontkoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account zit je hier helemaal op de juiste plek. Je had jouw gegevens al netjes ingevuld naar aanleiding van de tip van @Energieboy. Super fijn, want zo kon ik direct aan de slag gaan. Bij deze wil ik je laten weten dat het Vodafone account is ontkoppelt. 

Rutgerhdntrk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag,

Ik heb bij het koppelen van ziggo aan vodafone een oude ziggo account gekoppeld. Ik wil deze graag ontkoppelen, zodat ik de juiste ziggo account kan koppelen.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rutgerhdntrk 
Dit kan natuurlijk voor je worden geregeld.
Als je bij de profielinstellingen je gegevens geeft dan kan Vodafone direct voor je aan de slag als iemand van Vodafone je bericht ziet. Gaat goed komen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rutgerhdntrk . Welkom hier!

Oeps, dat kan gebeuren natuurlijk. Ik heb je MijnZiggo account verwijderd (dus losgekoppeld van het account dat je gebruikt voor MyVodafone). Je kunt het account nu aanmaken/koppelen aan je goede Ziggo klantnummer :-). 

Rutgerhdntrk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone dank je wel!

 

ik zag dat er bij ziggo nog een oude account geregistreerd staat. Kan je die verwijderen?

 

*****@ruvi.nl staat daarbij. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Rutgerhdntrk,

Ik heb geen oud account met dat e-mailadres gevonden. Wel een oude Mijn Ziggo, maar dan met een gebruikersnaam (geen mailadres), bedoel je die? 

In alle andere gevallen kun je het negeren 

Rstok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil graag me ziggo en vodafone ontkoppelen maar kom er niet uit

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rstok wrote:

Ik wil graag me ziggo en vodafone ontkoppelen maar kom er niet uit

Daar kan iemand van Vodafone je mee helpen. Als je nog even geduld hebt dan spreken ze je hier aan. Dit kan @Lycke Vodafone of @Cecilia Vodafone of @Alex Vodafone zijn ?

Wil je wel alvast bij je profielinstellingen alle gegevens invullen. Dan kunnen ze direct voor je aan de slag. 

Rstok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, ik heb ondertussen de gegevends ingevuld en hoop dat me account snel ontkoppelt kan worden 🙂

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Rstok, goed dat je dit topic hebt gevonden, welkom!

Ik heb zojuist je Mijn Ziggo ontkoppeld, hiervoor kun je nu een nieuw account aanmaken 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic