smalrug

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone

Ik kan nog geen account op my vodafone instellen. Ik heb een contract afgesloten m.i.v. 03-08-2018 . mijn tel.nr. word op 24 oktober overgezet. is hier een oplossing voor ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi smalrug
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel erg vervelend natuurlijk maar via de Community niet op te lossen.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en daarin even uitleggen wat je probleem is. Deze afdeling kan hier voor je naar kijken en het probleem oplossen, als ze dat op dat moment kunnen doen natuurlijk. Maar antwoord krijg je er zeker op en dan weet je wat er aan de hand is en dan komt er uiteindelijk wel een oplossing 🙂

VIa de Community kan het niet vanwege privacy redenen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi smalrug
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel erg vervelend natuurlijk maar via de Community niet op te lossen.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en daarin even uitleggen wat je probleem is. Deze afdeling kan hier voor je naar kijken en het probleem oplossen, als ze dat op dat moment kunnen doen natuurlijk. Maar antwoord krijg je er zeker op en dan weet je wat er aan de hand is en dan komt er uiteindelijk wel een oplossing 🙂

VIa de Community kan het niet vanwege privacy redenen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
En, is het je inmiddels gelukt?
Heb je contact gehad met iemand van de klantenservice?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic