Dorp0114

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone account aanmaken lukt niet, activatie e-mail komt niet aan.

Vandaag, ik mijn simcard geactiveerd, overgestapt van T-mobile. Ik wil nu een My Vodafone account aanmaken, maar wacht nu al geruime tyd op een e-mail , met de terugkoppeling link, maar gebeurd er nog iets? Of is Vodafone net zo raar bezig met zijn klanten zoals T-mobile ook doet!?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dorp0114
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook gekeken in je spambox? Misschien dat deze daar is binnen gekomen. Weet je zeker dat je het mail adres juist hebt geschreven? Even twee gedachten die ik voor me kan halen wat zou kunnen zijn gebeurd. Ik ben zelf ook van TM naar Vodafone overgestapt en ik had het probleem niet dus vind het jammer dat je direct Vodafone als raar bedrijf aanspreekt en het net zo zou doen als TM. Er kan altijd wel een foutje ontstaan.

Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten met de klantenservice en dan kunnen ze je helpen om dit op te lossen. En je zal zien dat het dan ook opgelost zal worden.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het inmiddels is gelukt. Mocht je nog andere vragen hebben dan zitten we voor je klaar om te helpen. Alleen administratieve dingen moeten nu eenmaal via de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Dorp0114, is het nog gelukt? Ik heb het onderwerp van je topic verduidelijkt en het topic verplaatst naar My Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic