Beantwoord

my vodafone app

  • 9 november 2020
  • 9 reacties
  • 282 keer bekeken

Ik kan niet inloggen via de my vodafon app. Want als ik mijn emailadres en wachtwoord heb ingevuld dan zegt de app: er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar.

Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 9 november 2020, 13:18

Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het oude My Vodafone account @Tom speksnijder?
Ik heb dit account dan ook verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail.
Kun je laten weten of je na het aanmaken van het account  weer alles inziet via de website en de app? 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Tom speksnijder,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat is een aparte melding die je krijgt! Kun je wel inloggen via de website? 

Ja ik kan wel inloggen via de site

 

Hoi @Tom speksnijder,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat is een aparte melding die je krijgt! Kun je wel inloggen via de website? 

Ja ik kan wel inloggen via de site

Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

Ik heb mijn gegeven ingevuld

 

Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

Ik heb mijn gegeven ingevuld

Mijn klant nr : *******

Moderator edit: Klantnummer verwijderd

 

Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het oude My Vodafone account @Tom speksnijder?
Ik heb dit account dan ook verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail.
Kun je laten weten of je na het aanmaken van het account  weer alles inziet via de website en de app? 

Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het oude My Vodafone account @Tom speksnijder?
Ik heb dit account dan ook verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail.
Kun je laten weten of je na het aanmaken van het account  weer alles inziet via de website en de app? 

Bedankt het is gelukt om in te loggen  een fijne dag.

Heel graag gedaan @Tom speksnijder 
Fijne middag :)