DirtyDutch

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

My Vodafone app / Red Together EXTRA Accounts

Steven

Je heb me goed geholpen met het aanmaken van de aparte EXTRA accounts van mijn Red Together account maar zie dat ik op alle 2 de EXTRA accounts via de My Vodafone app het tegoed niet kan zien.

Dus voor de duidelijkheid, op mijn toestel(hoofdgebruiker) werkt alles naar behoren en kan alles inzien maar op de toestellen van mijn kids(Red Together EXTRA gebruikers) word het tegoed niet weergegeven.

Graag wat hulp..
12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DirtyDutch
Steven is momenteel met vakantie. Dan zou je op Sharon moeten wachten, die is hier ook moderator.
Heb nog even geduld aub 🙂

Fijn weekend gewenst.
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:
Hoi DirtyDutch
Steven is momenteel met vakantie. Dan zou je op Sharon moeten wachten, die is hier ook moderator.
Heb nog even geduld aub 🙂

Fijn weekend gewenst.


Okay dan wacht ik even op Sharon
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
zijn er voor de rest ook nog andere moderators aanwezig die me misschien kunnen helpen??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi DirtyDutch,

In het weekend zijn geen moderators aanwezig, vandaar de late reactie. Het feit dat bij de account van je kinderen het tegoed niet weergegeven wordt, kan te maken hebben met de rechten per gebruiker. Check eens even via https://www.vodafone.nl/my/profiel/gebruikers of dit bij jullie wel goed staat ingesteld?
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sharon wrote:
Hoi DirtyDutch,

In het weekend zijn geen moderators aanwezig, vandaar de late reactie. Het feit dat bij de account van je kinderen het tegoed niet weergegeven wordt, kan te maken hebben met de rechten per gebruiker. Check eens even via https://www.vodafone.nl/my/profiel/gebruikers of dit bij jullie wel goed staat ingesteld?


Sharon
Bedankt voor je reactie maar als ik daar 1 van de nummers aanklik dan krijg een melding dat het nummer al is gekoppeld,de MyVodafone app doet het voor de rest wel zoals behoren behalve het MB tegoed kunnen we niet zien op de 2 extra nummers..
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Geen oplossing verder?

?want werkt gewoon niet en begin nu wel echt een nare nasmaak te krijgen van dit "ohw zo mooie abonnement " wat ik voorgeschoteld kreeg van de Vodafone medewerkers die me dit hebben aangesmeerd.

Zoals eerder gezegd hoop dat het opstart problemen zijn maar vrees een beetje het ergste want zelfs verschillende malen contact gehad met de chat maar die weten al helemaal niet wat te doen.

Hieronder misschien een filmpje wat de app niet doet, misschien duidelijker dan??

??Vodafone DataTegoed??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
DirtyDutch

We zijn op het forum niet 24/7 aanwezig. Vandaar mijn late vervolgreactie.
Het is zo lastig te beoordelen wat hier precies aan de hand is. Kun je me in een privébericht eens je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer sturen? Dan kan ik met je meekijken.
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sharon heb je een privebericht gestuurd...
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Via privébericht verder opgepakt en case aangemaakt. Ik laat het topic daarom nog even open staan 🙂
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vind het nu wel erg lang duren hoor eerlijk gezegd..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Net gereageerd via privébericht!
DirtyDutch
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog steeds niet opgelost...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic