Beantwoord

My Vodafone app sluit af na laatste update

  • 2 augustus 2020
  • 26 reacties
  • 1013 keer bekeken

My Vodafone app op IPhone 4, iOS 9.3.6 (kan niet hoger) start en sluit meteen weer na laatste update van 31-7-2020.

icon

Beste antwoord door Energieboy 1 september 2020, 09:45

De app start nog steeds niet op.

Voor de zekerheid de telefoon even herstart, maar ik krijg nu een flits van de gegevens waarna de app weer crasht.

We zijn er dus nog niet.

Heb je ook de app even delete en opnieuw geïnstalleerd?

Bekijk origineel

26 reacties

Ja dat is bij mij ook het geval ik heb een iPhone 5s..iOS 12.4.8 . Bovendien is de internetsnelheid over 4G nu niet of nauwelijks hoger dan 3Mbps . De upload is iets beter maar belachelijk laag.

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @TaxiAndre & @Kees Bakker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hebben jullie de app al een keer delete en opnieuw geïnstalleerd? En misschien de netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen, algemeen. Dan is er een nieuwe aanmelding met het netwerk en misschien dat het dan beter is. 

​​​@Kees Bakker misschien moet je even kijken of er een storing of netwerk werkzaamheden zijn? Zie deze pagina

Reputatie 5
Badge +9

Hi @Kees Bakker en @TaxiAndre 
Leuk dat jullie een kijkje nemen op de Vodafone Community. Welkom!

Wat gek dat de My Vodafone app kuren vertoont na de laatste update. Ik zie dat @Energieboy jullie al heeft bijgestaan met raad en daad. Zijn jullie nog met deze tips aan de slag gegaan? Laat het hier vooral weten.

Reputatie 1
Badge

Goede middag,

Ik ben een paar dagen weggeweest, waardoor ik soms wilde kijken naar de databundel en de gebruikte gesprek-minuten.

De app crashte voortdurend.  Ik dacht dat het zou kunnen liggen aan de Duitse provider.

Maar thuis (via WiFi) crasht de app ook steeds. Bij het starten krijg ik direct het startscherm weer terug.

Ik heb de app verwijderd en daarna opnieuw gedownload. Verder heb ik een software-update uitgevoerd.

Ik draai nu iOS 12.4.8, ik heb een iPhone 6, dus dat is de max. iOS-versie die ik kan draaien.

Het lijkt mij dat er een bug in de laatste update zit. Vooral ook, omdat ik de enige niet lijk te zijn.

Wat @Energieboy  bedoelt met “En misschien de netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen, algemeen. Dan is er een nieuwe aanmelding met het netwerk en misschien dat het dan beter is.“  snap ik niet.

 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @dickderoos 
Jammer dat je dan niet even goed leest wat Kees Bakker vroeg. Die had het over de app, die niet goed werkte en dat is natuurlijk heel vervelend en begrijp dat meer mensen hier last van hebben, dus daar zal zeker een bug in de app zitten. Zou haast zeggen, dat het niet anders kan want er zijn zoveel mensen die er last van hebben (of laat ik zeggen, een aantal die het hier melden).

Daarna zegt de persoon (Kees Bakker): Bovendien is de internetsnelheid over 4G nu niet of nauwelijks hoger dan 3Mbps . De upload is iets beter maar belachelijk laag.

En daar geef ik dan als antwoord: En misschien de netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen, algemeen. Dan is er een nieuwe aanmelding met het netwerk en misschien dat het dan beter is.

Ik hoop dat die nu wel duidelijk voor je is :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 1
Badge

Dag @Energieboy , dank voor de reactie. Sorry voor het misverstand.

Ik wacht een verbeterde update van de app dus maar af. Als de app-bouwer hiervan afweet en ermee aan de slag gaat. :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Dag @Energieboy , dank voor de reactie. Sorry voor het misverstand.

Ik wacht een verbeterde update van de app dus maar af. Als de app-bouwer hiervan afweet en ermee aan de slag gaat. :wink:

Geen probleem, kan gebeuren toch :blush::sunglasses:
Ik mag toch wel hopen dat als die het weten ze er wat mee gaan doen. 
Zou haast zeggen, ze kunnen er nu niet meer omheen :wink:

Reputatie 5
Badge +9

Hi @dickderoos, @TaxiAndre en @Kees Bakker 
Inmiddels zijn er meerdere meldingen bij ons binnengekomen i.c.m de My Vodafone App i.c.m IOS. Het probleem is bij ons aangemeld en we werken hard aan een oplossing. 
 

Als jullie willen kunnen we jullie voorbeelden ter onderzoek doorzetten. Daarvoor heb ik de volgende informatie nodig: 
1. Vul in je Community profiel al je gegevens in. 
2. Welke iPhone en iOS
3. 
Welke variant van My Vodafone (zie je oa in de Appstore)
4. Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke?
5. Wat ik ook wil weten is, lukt inloggen via de website wel?

Reputatie 1
Badge
  1. zie profiel
  2. iPhone 6 en iOS 12.4.8
  3. My Vodafone v. 5.63.0
  4. geen foutmelding (starten v/d app en direct zie ik het beginscherm terug)
  5. inloggen via de website lukt wel, dus daar kan ik de tegoed-gegevens bekijken.

 

same problem here after the latest updated.

Iphone 6 Plus

IOS 12.4.8

My Vodafone 5.63.0

Deleted and installed the app, no improvement. After starting you go back to the main screen

Access via WWW works

Ook hetzelfde probleem als dickderoos

iphone6 ios 12.4.8

Reputatie 5
Badge +9

Hi @dickderoos 
Ik heb je voorbeeld net tot voor onderzoek doorgezet. Het casenummer hiervoor is 9723861. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. 

@anengineer 
Unfortunately you don't fill in your personal data in your Community profile. 

@Heinemann Helaas heb ook jij de informatie niet in je Community profiel niet ingevuld en niet alle informatie gegeven op de 5 vragen. Hierdoor kan ik geen onderzoek aanmaken. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb (nog) geen mail gehad dat e.e.a. in orde is, maar de app werkt weer! :relaxed:

Binnen de beloofde 10 werkdagen. Na 1 dag dus al!  :sunglasses:

Vodafone just released an updated app which works (again). Thanks!

Yes, hij doet het weer 👍👍

Na de laatste update is het  alweer niet mogelijk  om in te loggen , alle benodigde gegevens staan hier boven ivan deeerdere reacties

Reputatie 1
Badge

Klopt!  De app heeft een tijdje gewerkt, maar wil nu (weer) niet opstarten.

Wat er veranderd is weet ik niet, maar het is vreemd.   🧐

Gelukkig werkt de site wel gewoon. 

We zijn intern op de hoogte hiervan dat het niet werkt @dickderoos en @Heinemann.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Hij doet het weer, nu houden zo 😊

Goed om te horen @Heinemann. Werkt het bij de rest ook weer? Of ervaren jullie nog steeds problemen?

Reputatie 1
Badge

De app start nog steeds niet op.

Voor de zekerheid de telefoon even herstart, maar ik krijg nu een flits van de gegevens waarna de app weer crasht.

We zijn er dus nog niet.

Reputatie 7
Badge +22

De app start nog steeds niet op.

Voor de zekerheid de telefoon even herstart, maar ik krijg nu een flits van de gegevens waarna de app weer crasht.

We zijn er dus nog niet.

Heb je ook de app even delete en opnieuw geïnstalleerd?

Thanks @dickderoos, dan geef ik dit ook even gelijk door :).

Reputatie 1
Badge

Na het deleten van de app en opnieuw installeren, werkt alles weer!

Dank voor deze actie en adviezen.

Prima!

Top, dat is fijn om te horen @dickderoos 

Reageer