TaxiAndre

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app sluit af na laatste update

My Vodafone app op IPhone 4, iOS 9.3.6 (kan niet hoger) start en sluit meteen weer na laatste update van 31-7-2020.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
dickderoos wrote:

De app start nog steeds niet op.

Voor de zekerheid de telefoon even herstart, maar ik krijg nu een flits van de gegevens waarna de app weer crasht.

We zijn er dus nog niet.

Heb je ook de app even delete en opnieuw geïnstalleerd?

Bekijk in context

26 Reacties 26
Kees Bakker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat is bij mij ook het geval ik heb een iPhone 5s..iOS 12.4.8 . Bovendien is de internetsnelheid over 4G nu niet of nauwelijks hoger dan 3Mbps . De upload is iets beter maar belachelijk laag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @TaxiAndre & @Kees Bakker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hebben jullie de app al een keer delete en opnieuw geïnstalleerd? En misschien de netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen, algemeen. Dan is er een nieuwe aanmelding met het netwerk en misschien dat het dan beter is. 

​​​@Kees Bakker misschien moet je even kijken of er een storing of netwerk werkzaamheden zijn? Zie deze pagina

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Kees Bakker en @TaxiAndre 
Leuk dat jullie een kijkje nemen op de Vodafone Community. Welkom!

Wat gek dat de My Vodafone app kuren vertoont na de laatste update. Ik zie dat @Energieboy jullie al heeft bijgestaan met raad en daad. Zijn jullie nog met deze tips aan de slag gegaan? Laat het hier vooral weten.

dickderoos

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goede middag,

Ik ben een paar dagen weggeweest, waardoor ik soms wilde kijken naar de databundel en de gebruikte gesprek-minuten.

De app crashte voortdurend.  Ik dacht dat het zou kunnen liggen aan de Duitse provider.

Maar thuis (via WiFi) crasht de app ook steeds. Bij het starten krijg ik direct het startscherm weer terug.

Ik heb de app verwijderd en daarna opnieuw gedownload. Verder heb ik een software-update uitgevoerd.

Ik draai nu iOS 12.4.8, ik heb een iPhone 6, dus dat is de max. iOS-versie die ik kan draaien.

Het lijkt mij dat er een bug in de laatste update zit. Vooral ook, omdat ik de enige niet lijk te zijn.

Wat @Energieboy  bedoelt met “En misschien de netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen, algemeen. Dan is er een nieuwe aanmelding met het netwerk en misschien dat het dan beter is.“  snap ik niet.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dickderoos 
Jammer dat je dan niet even goed leest wat Kees Bakker vroeg. Die had het over de app, die niet goed werkte en dat is natuurlijk heel vervelend en begrijp dat meer mensen hier last van hebben, dus daar zal zeker een bug in de app zitten. Zou haast zeggen, dat het niet anders kan want er zijn zoveel mensen die er last van hebben (of laat ik zeggen, een aantal die het hier melden).

Daarna zegt de persoon (Kees Bakker): Bovendien is de internetsnelheid over 4G nu niet of nauwelijks hoger dan 3Mbps . De upload is iets beter maar belachelijk laag.

En daar geef ik dan als antwoord: En misschien de netwerkinstellingen opnieuw instellen via instellingen, algemeen. Dan is er een nieuwe aanmelding met het netwerk en misschien dat het dan beter is.

Ik hoop dat die nu wel duidelijk voor je is 

dickderoos

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dag @Energieboy , dank voor de reactie. Sorry voor het misverstand.

Ik wacht een verbeterde update van de app dus maar af. Als de app-bouwer hiervan afweet en ermee aan de slag gaat. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
dickderoos wrote:

Dag @Energieboy , dank voor de reactie. Sorry voor het misverstand.

Ik wacht een verbeterde update van de app dus maar af. Als de app-bouwer hiervan afweet en ermee aan de slag gaat. 

Geen probleem, kan gebeuren toch 
Ik mag toch wel hopen dat als die het weten ze er wat mee gaan doen. 
Zou haast zeggen, ze kunnen er nu niet meer omheen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dickderoos, @TaxiAndre en @Kees Bakker 
Inmiddels zijn er meerdere meldingen bij ons binnengekomen i.c.m de My Vodafone App i.c.m IOS. Het probleem is bij ons aangemeld en we werken hard aan een oplossing. 
 

Als jullie willen kunnen we jullie voorbeelden ter onderzoek doorzetten. Daarvoor heb ik de volgende informatie nodig: 
1. Vul in je Community profiel al je gegevens in. 
2. Welke iPhone en iOS
3. 
Welke variant van My Vodafone (zie je oa in de Appstore)
4. Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke?
5. Wat ik ook wil weten is, lukt inloggen via de website wel?

dickderoos

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
  1. zie profiel
  2. iPhone 6 en iOS 12.4.8
  3. My Vodafone v. 5.63.0
  4. geen foutmelding (starten v/d app en direct zie ik het beginscherm terug)
  5. inloggen via de website lukt wel, dus daar kan ik de tegoed-gegevens bekijken.

 

anengineer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

same problem here after the latest updated.

Iphone 6 Plus

IOS 12.4.8

My Vodafone 5.63.0

Deleted and installed the app, no improvement. After starting you go back to the main screen

Access via WWW works

Heinemann

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook hetzelfde probleem als dickderoos

iphone6 ios 12.4.8

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dickderoos 
Ik heb je voorbeeld net tot voor onderzoek doorgezet. Het casenummer hiervoor is 9723861. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. 

@anengineer 
Unfortunately you don't fill in your personal data in your Community profile. 

@Heinemann Helaas heb ook jij de informatie niet in je Community profiel niet ingevuld en niet alle informatie gegeven op de 5 vragen. Hierdoor kan ik geen onderzoek aanmaken. 

dickderoos

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb (nog) geen mail gehad dat e.e.a. in orde is, maar de app werkt weer! 

Binnen de beloofde 10 werkdagen. Na 1 dag dus al!  

anengineer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone just released an updated app which works (again). Thanks!

Heinemann

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Yes, hij doet het weer ??

Heinemann

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Na de laatste update is het  alweer niet mogelijk  om in te loggen , alle benodigde gegevens staan hier boven ivan deeerdere reacties

dickderoos

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Klopt!  De app heeft een tijdje gewerkt, maar wil nu (weer) niet opstarten.

Wat er veranderd is weet ik niet, maar het is vreemd.   ?

Gelukkig werkt de site wel gewoon. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We zijn intern op de hoogte hiervan dat het niet werkt @dickderoos en @Heinemann.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Heinemann

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hij doet het weer, nu houden zo ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic