Ladnajmmu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone bevestigen werkt niet

Hoi als ik my vodafone wil aanmaken krijg ik een bevestigings email. Zodra hier ik op druk kom ik geen stap verder. Ik stond ingelogd en opeens ben ik uitgelogd en kom er niet meer in. Heb perongeluk ook uitgezet dat mijn internet vertraagd is. Nu kan ik dus over mijn bundel heen gaan wat niet de bedoeling is. Heb iemand gesproken er over maar daarna was ik opeens uitgelogd en nu weet ik niet wat de stand van zaken zijn. Zou iemand min zsm willen helpen??!! Alvast bedankt
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat dit niet echt handig is!
Is het inmiddels al opgelost? Mocht het nog niet opgelost zijn, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's via 1201. Je mag ons ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook. Dan kijken we met je mee hiervoor zodat het zo snel mogelijk weer werkend is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zijn benieuwd naar een statusupdate @Ladnajmmu. Kun je ondertussen inloggen op My Vodafone?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic