Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Kan je niet inloggen op My Vodafone? Zo los je het op!

Als je niet kunt inloggen op My Vodafone zit je hier goed. We hebben alle oplossingen voor jou op een rij gezet. Zodat jij in een handomdraai weer je facturen kan bekijken, je PUK-code kan opvragen en je abonnement kan inzien.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ben je je wachtwoord vergeten van My Vodafone? Geen probleem. Met één druk op de knop sturen we je een e-mail om je wachtwoord te resetten. 

< Wachtwoord opvragen >

 

 

Mijn gebruikersnaam wordt niet herkend. Hoe los ik dit op?
Je e-mailadres is altijd je gebruikersnaam. Dus als je e-mailadres niet herkend wordt, vraag je bij ons aan met welk e-mailadres je account is gekoppeld. Houd hiervoor je klantnummer én je postcode + huisnummer bij de hand.. Je klantnummer vind je op je factuur en op je contract.

< E-mailadres opvragen >

 

 

Ik ontvang de e-mails voor reset wachtwoord of mijn gebruikersnaam niet. Waar ligt dat aan?
Check eerst even je spam-inbox. Soms komen onze e-mails daar terecht. Vind je de reset-mail daar ook niet? Dan kijken wij graag met je mee of de e-mail verzonden is naar het adres dat jij in gedachten had. Vul daarvoor ook weer de gegevens bij je profiel in en stuur ons een berichtje. Dan kijken wij met je mee.

 

Het lukt me niet om in My Vodafone in te loggen. Help!
Dit kan aan de cookies liggen.  Daarom checken we eerst of we het daarmee kunnen oplossen. Soms helpt het om het geheugen van je browser (de cookies en tijdelijke internetbestanden) te wissen. Dit doe je in het instellingenmenu van je browser. Sluit vervolgens je browser en probeer het opnieuw. Is het probleem hiermee niet verholpen? Check dan de andere oplossingen.

Mijn gebruikersnaam is al in gebruik. Hoe kan ik dan inloggen?
Deze foutmelding komt wel eens voor als klanten overstappen van prepaid naar abonnement. Hiervoor moet eerst het oude account verwijderd worden. Dat doen wij graag voor je. Vul eerst je Community profiel compleet in en laat hier een berichtje achter.

Andere reden?
Is er een andere reden waarom het inloggen niet lukt? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. Dan kijken we met je mee. 
 

2 Reacties
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic